00:31
מסביב לעולם: 7 עובדות מדהימות על סקס מכל רחבי העולם

לאחר שקרא "קוסמופוליטית" ואחרי שראה מין בלוגרים, קל לשכנע את עצמך שאתה יודע על סקס. עם זאת, שאל את עצמך, האם אתה יודע איך שם הבובה הראשונה של סקס? כיצד לסדר זנות באמסטרדם? ומה מאיים עליך אם אתה מנסה לגרור איתך בטיול לתאילנד צעצוע מין?

התוכן של המאמר

1 7 עובדות על סקס מרחבי העולם

אם לפחות אחת השאלות הללו נכנסה אליך לתוך קהות חושים, אנו מציעים לקרוא את המאמר שלנו על 7 העובדות הכי מעניינות ומדהימות על סקס מכל רחבי העולם, שבו קשה להאמין!

7 עובדות על סקס מכל רחבי העולם 7

היטלר הזמין בובות מין לכוחות הנאצים

קשה להאמין, אבל בובת המין הראשונה בעולם הומצאה בגרמניה הנאצית! זה קרה לסיבה כי כיבוש צרפת בשנת 1940 הוביל למספר רב של אנשי קשר איברי המין של חיילים עם זונות פראג, וכתוצאה מכך, פרוץ עגבת בצבא היטלר.

במקום לאסוף קשרים כאלה, רשויות הרייך השלישי בחרו בדרך אחרת: הם פיתחו אשה מלאכותית, המטרה של סיפוק מיני של גברים. זה לא קשה לנחש כי האישה הפלסטית הראשונה היתה ארית אמיתי: יופי כחול בלונדיני בשם Borghild.

מאוחר יותר, כאשר הייצור של בובות כבר התיישבו, ה"נערה "נכללה ברשימת הדברים הדרושים שהחיילים לקחו איתם.

מסלמה מנוסה רוצה לשתף פעולה עם האנשים העשירים של ישראל. כולם נדיבים ומנומסים. רק זה בהחלט לא מאוחד רגעים חיוביים בעת עבודה.
נערות ליווי בחיפה

יש צורך לתת Borghilda בשל: הוא הפחית באופן משמעותי את מספר היחסים הומוסקסואלים ומחלות מיניות בקרב הצבא הנאצי הצבאי. ללא שום סיבה השם הרשמי של בובת המין היה "פרויקט היגייני מוזר".

בהולנד, גרמניה ושוויץ ישנם עובדי סיוע מיניים

בהולנד, שוויץ וגרמניה, זנות חוקית. משמעות הדבר היא לא רק הרשאה לספק שירותי מין ושימוש חופשי שלהם, אלא גם תמיכה חזקה מהמדינה לעובדי מין ועובדים.

לדוגמה, באמסטרדם יש מקום מיוחד המיישם סיוע כזה - מרכז המידע של זנות. זה בו זמנית ספר התייחסות שנערך על ידי טיולים רגילים על איך עסק דומה מסודרים, ומרכז עזרה עבור אנשים שיש להם סקס תמורת כסף.

לדוגמה, כל העובדים מתחייבים לעבור באופן קבוע בדיקה רפואית ולקחת בדיקות למחלות מין. אם הילדה מסרבת לציית לכלל זה, זה יכול להיות משוללי רישיונות.

קונדומים הם תנאי מוקדם למין עם לקוח. לזונה יש זכות לסרב לכל מי שלא רוצה להשתמש באמצעי מניעת המכשול.

ההגנה על זכויות זונות כאן עוסקת איגוד עובדי תעשיית המין: האנלוגי יחיד של האיגוד המקצועי. כל זה מספק לנשים עם שהייה נוחה ובטוחה בתעשייה, בכל מקרה, בהשוואה למדינות אחרות, שם זנות היא בלתי חוקית, אך למעשה קיימת.

בציריך יש תיבות סקס מיוחדות

באזור התעשייתי של ציריך בשוויץ, בשנת 2013 תיבות מצויד ליחסים אינטימיים. לקוחות יכולים לבוא לשם על מכונות עם בנות ובכך לאבטח את הפרטיות שלהם, כמו גם בטוח "נוח" (ככל האפשר) תנאים.

תיבות נבנו עם אישור של רשויות העיר עבור כספי משלמי המסים ליצור עבור עובדי מין מסחרי יותר נוח ותנאי עבודה בטוחים לנקות את העיר מ "פרפרים לילה", אשר מטפלים ברחובות בחיפוש אחר לקוחות.

מנציגים רבים של הרשויות והתושבים הרגילים של העיר, היו חששות כי הפרויקט יהיה לא מוצלח, כי הלקוחות לא ירצו לשלול את עצמם אנונימיות ללטף בחברה הזנות תחת מצלמות מעקב רבים. עם זאת, חמש שנים לאחר מכן, לאחר הפרויקט, התברר כי העלויות מוצדקות לחלוטין: המתאגרפים השתמשו באופן פעיל על ידי עובדי מין ולקוחות שלהם, ומספר הבעיות הקשורות באלימות ברחובות הופחתה משמעותית.

כמה מדינות אסורים צעצועי מין

הודו היא אחת המדינות המעטות שהציגו איסור מוחלט על יבוא ואחסון של צעצועי מין. בנוסף לה, איסורים כאלה ניתן למצוא בווייטנאם, מלזיה וסעודיה.

אם אתה הולך לנוח ולא רוצה להיפרד "ארנב" האהוב שלך או "פינגווין", לחשוב מאה פעמים לפני ביצוע את זה איתך, אומרים המלדיביים: שם התושב המקומי קיבל תקופה אמיתית במשך שישה חודשים לאחסון צעצועי מין בעצמך בבית.

קל יותר הוא בתאילנד: יש צעצועי מין נחשבים רק מגונה. אתה יכול לקחת איתך, אם אתה רוצה חזק, אבל עדיף להימנע, כדי לא להסיע את עצמך לתוך צבע מול כל שירות בקרת המכס.

גיל החינוך למין משתנה מאוד ברחבי העולם

כמובן, זה מגוחך לדבר על חינוך מיני ברוסיה ובמדינות CIS: המקסימום שלנו הוא כמה שיעורים ביולוגיים ומיזמים בבתי ספר תיכוניים, שם ילדים מדברים על קיומו של מחזור וסת והבדל אנטומי בין בנים לבנות.

עם זאת, ישנן מדינות שבהן הדברים הולכים הרבה יותר גרוע: למשל, בנפאל, פקיסטן ובנגלדש, ידע כזה לא נותן שום בתי ספר או מוסדות. במדינות המפותחות יותר של המזרח (סין, יפן, תאילנד), חינוך מין נלמד בבתי ספר, אבל לפי חלק זה, מודל האימון שלהם דומה שלנו - דגש על תהליכים פיזיולוגיים של הגוף.

גם במדינות אפריקאיות - יש ארגון צלב אדום שם מבצעת אמצעי חובה שנתיים למניעת מחלת HIV, איידס ו- STD. למרבה הצער, רבים ממדינות אפריקה עדיין לא היו "חגגו" לרמה של יצירת יוזמות חינוכיות שלהם, עד כה תלוי בפעילויות של מתנדבים.

קל לנחש את העסקה הטובה ביותר עם סקס.תעסוקה באירופה.

אז, בגרמניה, שיעורי החינוך מין הם חובה והציגו מבית הספר הצעיר, שבו ילדים מציגים קריקטורות, מתן תשובות לבעיות המגדר הפופולאריות ביותר.

בבריטניה, שיעורים אלה הם מרצון ומוחזקים לילדים מתבגרים בפורמט ההרצאה.

בצרפת, שיעורי החינוך מין הם חלק מהתכנית החינוכית במשך יותר מ -40 שנה ומתחילים ללמד בכיתה 8-9 בסך של 40 שעות אקדמיות.

ובכן, מחזיק רשומה אמיתית בפרסום נושאים הם הולנד - כאן כל המורכבויות של יחסי מין של ילדים מתחילים להתאמן בגילאי 4-7 שנים.

בישראל אין מקום לדעות קדומות כשמדובר בכיבוש בסוכנות ליווי. גברים מקומיים בעלי מוסדות מוסריים גבוהים. כולם מבינים, למעשה כי הנמלון רק נראה ללוות את הלקוח באירוע, מבטיח את השיחה ואת ליווי הנערה בכיתה VIP הוא סימן של מעמד ציבורי.

כמובן, הם עדיין לא מדברים על סקס, אבל רק לתת מידע על הגוף האנושי ואת המוזרויות שלה. אבל במדינה הזאת את הרמה הנמוכה ביותר של הריונות ו stpp בקרב קטינים!

יוון מדורגת ראשית

בואו נחזור לנושא החופשה: אם אתה רוצה לתזמן טיול אמיתי, אבל אמסטרדם הידוע לשמצה עם הרבע שלו של פנסים אדומים נראה לך בנאלי מדי, להסתכל על יוון - לאחרונה היוונים נקראו את האומה הפעילה ביותר של העולם! שם, 89% מהמבוגרים יש יחסי מין לפחות פעם בשבוע - וזה התוצאה הגבוהה ביותר על פי סקר של יותר מ -30,000 אנשים ממדינות שונות.

ואת היוונים יש יחסי מין לא רק לעתים קרובות יותר, אלא גם יותר מכל עמים אחרים של העולם: משך הממוצע של הגנוס יוונית הוא 21 דקות. לשם השוואה, הערך הממוצע ביותר של העולם הוא יחסי מין בין 7 ל -14 דקות.

היוונים יודעים בבירור את המגרש באהבה שמחה! כן, ולא מפתיע - מה עוד, כמו לא אהבה זה לזה, אולי זה כל כך מטפס על אנשים החיים במדינה שמש חמה עם סיפור עתיק עשיר: להיזכר לפחות במיתולוגיה האלמוות שלהם לאהוב את זאוס הגרון של אלוהים ראש הפנתיאון.

פסטיבלי מוסיקה הולכים במידה רבה יותר למין

תחשוב, להקשיב למוסיקה טובה, להיפגש עם המבצעים האהובים עליך פנים אל פנים ולעשות מכרים חדשים עם אנשים כמו דומים - תמריץ עיקרי של אנשים ללכת לפסטיבלים מוסיקליים? לא היה משהו!

על פי סקר שנערך בשנת 2018, 34% מהאנשים הולכים לפסטיבל המוסיקה בחיפוש אחר מין - וזה רק מי לא פחדו להכריז ישירות!

נסה ל- Google את המילים "סקס" ו "פסטיבל מוסיקה" יחד, ואתה תהיה מופתע כמה תוכלו למצוא מאמרים נותן עצות מעשיות על איפה, איך עם מי עדיף לעסוק ב "Ferfish דיון" של מוסיקה ב אירועים כאלה.

אנחנו לא יודעים מה זה כאן - אם יש מוסיקה רועשת וקהל גדול של האנשים לרצון של אינסטינקטים מין, או הכל מוניטין של פסטיבלים כאלה, אבל העובדה היא עובדה: בפסטיבל המוסיקה אתה עם הרבה יותר סביר להיות דוחף את הזוג בדימוס, ולא על הדיונים של מומחים אמיתיים של אמנות מוסיקלית.

Просмотров: 350 | Добавил: mingvhova | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar