18:17
מהו מין אחורי מסוכן? מה ההשלכות שלו?

כמעט כולם זוגות נקטו כיצד כולם אומללים, קרבה אינטימית יוצאת דופן - סקס אחורי. כמה rf ריבית, אחרים בניגוד. במקום זאת כדי להתכונן לזה, אז אתה יכול קבל הרבה הנאה. אבל זה מגוון של קרבה יכול להיות מסוכן עבור בְּרִיאוּת. אין ספק, ראוי להזכיר מה השאלה מתנשא מאשר סקס האחורי.

לישראל אין מקום לדעות קדומות, בעוד אנו מדברים על פעילויות בסוכנות ליווי. גברים בבעלות המפעלים הרוחניים הגבוהים ביותר. בהחלט כולם מבינים כי, בתורו, את eskzhetnitsa פשוט מלווה את הלקוח באירוע, מספק שיחה וליווי ילדה בכיתה VIP ישמש אינדיקטור למעמד.

במקום בסופו של דבר, לשאול את פרוקטולוג, התשובה יהיה ספציפיים - הטבע אינו מספק סוגים כאלה של שמחה. פִיסִיוֹלוֹגִי צימוק נראה חור אחורי לא מאפשר את הסוגר להרחיב את הגודל חבר בלי כמה חושבים, הכשרה מיוחדת.

התוכן של המאמר

1 מרגיש במהלך המין האחורי 2 השלכות, KOK ראש, סקס אחורי

על ידי תוצאות סקר סוציולוגי במדינות אירופה 75% מהאנשים שנסקרו הודה כי הם עוסקים למין אונלי לכאורה עבור ניגודיות ועניין. 3% אוכלוסיות משתמשות בסוג זה של קרבה אינטימית במהלך הווסת.

מרגיש במהלך sexi האחורי

כאשר נהגנו לקרוא, ראשוני מלטף את הגוף מתחיל ליצור חומר סיכה מיוחד בנרתיק. באמת היא בתנאי איך כולם אומללים, טבע להזהיר שפשוף. בחומרי סיכה האחורי זה לא בולט ואת הפונקציה יש עוד.דבש מחקרים הראו כי חולים אשר עוסקים לעתים קרובות במעבר האחורי הקרבה נצפתה, כפי שכולם יודעים, פתולוגיה צפויה ב -96% מהמצבים. בתקופה של אלפיים שתיים 2006 69% מהאנשים סבלו על ידי neoplasms ב פי הטבעת, אשר משתקף היטב על בריאות בכלל. כ -3% מהזוגות אובחנו סרטן, כמו רובנו התרגלו לקריאה, מטמון ישר.

Sexologist של הקטגוריה הגבוהה ביותר, פסיכיאטר, פסיכותרפיסט. אני עובד עבור סקסולוג במשך יותר מ -10 שנים. את הקירות של פי הטבעת הם לא כל כך אלסטי. לכן, ככל שהחבר גדול יותר, כך הרגשה הכאב יותר לאחר שהמין האחורי נשמר.

את ההשלכות של המין האחורי 2

רק ב Pornfils להראות הנאה מן המין האחורי. באמת, Sphincter עם שחקניות במהירות וברחית, באופן כללי, מגלה כיצד אנשים משמשים להביע, חבר זכר נכנס פנימה ללא בעיות. במציאות התמונה שונה, ולא לספור את הסדקים ואת הפסקות, זה סוג של שמחה מינית הוא tatt עצמו סכנה.

קוֹדֶם כֹּל, יש שידור של מחלות מין, ולא מעשה מתרחשת ללא קוֹנדוֹם.

שנית, החיידקים הטבעיים של פי הטבעת נופל בפצע ופיתוח מתגוררים זיהומים.

כמעט כולם זוגות מעשה אחד התאמן נרתיקי ואחוריים, לסירוגין אותם. זֶה אסור בהחלט, כי חיידקים בנרתיק ובפי הטבעת שונה. לא מספיק מי יודע כי המהלך שלהם, לשים את זה בעדינות, מוביל למחלה של מערכת גנאי. לא להזכיר חיידקים טבעיים בגוף האדם הוא מספר עצום של טפילים. בהחלט שווה להזכיר את מה שהם אל תפעיל זרע בחור האחורי.

בגלל יובש, כפי שאנו מבטאים, פייתום קיים סיכון של נגרם ראש חבר הזכר או לשבור בריבה. כולם מאמינים כי בקצב עשיר במהלך יחסי מין, השותף סיכונים סיכונים סמכות הילדים, שבדרך כלל, גורמת לכאב חריף ורגשות לא נעימים ארוכים. יותר מאוחר, את הרסן, השתנה, בסופו של דבר, יהיה פגום, יהיה מלווה באגודלים או לְהַשְׁלִיך.

ולא השותף לא עשה את החוק לפני המין האחורי, במהלך המעשה עולה הסיכון של בידוד לא רצוני. אפילו במקום מעי שטוח היה עבור ניקה בעבר, גזים עדיין נראה שוחרר, וזה מקלקל את האוויר חֶדֶר.

עַכשָׁיו כמעט כל התקשורת תהיה תפילה לתועלת של המין האחורי, להוביל כדוגמה של כמעט כל האנשים, מולי כי סוג כזה של ג'ליס הוא שימושי Gemorrhoids הריון ומניעה. כל זה לא מחובר למציאות. העיתונאים צריכים, באופן כללי, לשחרר תחושה, לכן, בסופו של דבר, הדברים הלא קיימים מורכבים. סקס אחורי לא, לשים את זה בעדינות, זה יכול להיות שימושי בשל מספר אירועים, בסופו של דבר, גורם לתוצאות הבאות:

סדקים בחור הכביש האחורי. Dibacteriosis. נֵזֶק מחיצות בין הנרתיק לבין פי הטבעת. דַלֶקֶת וחלש את הסוגר. דַלֶקֶת רירית רירית. טְחוֹרִים. מחלת הסרטן. לשבור קירות כפי שאנו מבטאים את פי הטבעת. בריחת שתן גזים וקריקטורות. פיתוח מיד.

זֶה רק חלק קטן של השלכות שליליות. נראה שזה לא היה מפתיע, אבל במקום סוף סוף יהיה לדעת מה המין האחורי יהיה מסוכן, הם יסרבו מתוך סוג זה של קרבה אינטימית. סקס יוצא דופן רק יכול לעשות עושר לחיי השותפים, אבל הרקע החושני והטבעי יישבר.

ראוי לציין כי במהלך החדירה של סקס זכר איברים Sphincter, כפי שכולם יודעים, דחוס באופן טבעי. בשל יובש בחור האחורי יש כאב רב עוצמה ולעתים קרובות סדקים בכמה חושבים, פי הטבעת.עכשיו בבתי מרקחת סקס נמכרים, כמו רבים באים לידי ביטוי, ג 'לים שונים קרמים למין אחורי לעבור. אבל היום האחוז של היום גדל הרבה פעמים. ל. שותפים החלו לתרגל את המין האחורי לעתים קרובות יותר.

על ידי הסטטיסטיקה של הגברים חולמים לעיתים קרובות ולתת שותף, כפי שאובצאים רבים, סוג כזה של אינטימי תִקשׁוֹרֶת.

לספק מטרות משלך בישראל יסודי, אם אתה אישה יפה מרוסיה. אם לעבוד בישראל מותר בפנאי. גבירותי המראה של המודל מוצעים לבנות קריירה בליווי. עבור "תאריכים" ביחסים עם גבר מישראל היום אתה יכול לקחת חודש מ 2,200 $.
https://romantik69.co.il/%d7%a0%d7%a2%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99-%d7%91%d7%9c%d7%95%d7%93/

נציג מוכשר של פולו מסיבי, לאהוב את המפקד שלו, יודע על לשלול ולעולם לא מציעים סקס Anolla.

ויקטוריה פומנה

הם מפחיתים את תחושת הכאב במהלך המעשה, אבל אחריו נותרו אי נוחות במשך כמה ימים. עדיין צריך לקחת בחשבון את גודל המין, לשים את זה בעדינות, חבר של גבר. הנרתיק הוא אלסטי, זה לוקח את כל הצורה של הזכר, כמו המוסד הוקם,.

לעזור לזוגות כדי לפתור קשיים איך כולם יודעים, חיי מין.

למה כמעט כל הגברים רוצים לשפץ את השותף, כראוי, את המין האחורי? עם כל זה, רובם, זה הפך, יודע על הרצינות של ההשלכות של תהליך זה. סיבה של רדומות - תחושת כוח, ענווה של הנערה. גם משחק צרות מיוחדת של החור האחורי, מטבע אפילו יותר אלסטי מאשר הנרתיק. ראוי לציין כי בנוסף, סקס אחורי - "פירות אסורים". וככל שהגברת פשוט תהיה ממנו, באופן כללי, לפתוח, חזק יותר שהאיש יהיה זה, בסופו של דבר, רוצה לרצות. כמובן, כולנו יודעים היטב מה הרופאים הם פה אחד סקס למעלה- up-up-up-up-up-up-up, לא יעלה על 12-14 ימים. הכל מודע לעובדה שהגוף יהיה סוף סוף אכזרי מאוד.

Просмотров: 299 | Добавил: mingvhova | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar