03:54
למה במהלך יחסי מין סוף סוף נופל חבר - 20 אירועים והחלטתם המיידית

גברים יכולים לקבל קשיים שונים הקשורים כיצד להתבטא על ידי סקס. חבר לא יכול לקום בכלל, או לקום ולקבל ליפול במהירות, או אדם יכול להיות אורגזמה מהירה מאוד, או לא לבדוק את זה בכלל. זה טוב מאוד להקצות מה, כולל, בסופו של דבר, יהיה מזל רע כאשר חבר נופל למעשה במהלך סקס. לכוון את תשומת הלב כי כל זה הוא ביטוי של אי-פונקציונליות זיקפה. מאמר זה, תוכלו לגלות מה תנאים מוקדמים יכולים להיות, ועם איך זה בסופו של דבר, לנהל.

התוכן של המאמר

1 תנאים מוקדמים למה חבר עשוי ליפול במהלך יחסי מין 2 מה לעשות?

תנאים מוקדמים, מדוע חבר נראה נופל במהלך sexi

בתור התחלה - סיבה רגילה: משהו מוסח אותך. אולי העובדה כי אבל משהו שאתה יכול לעשות בלי עזרה של אחרים.צעדים אלה מניחים לא רק כדי לפתור את המקרה של נפילה, לשים את זה בעדינות, חבר, טוב, באופן כללי, להפוך את אורך החיים שלך טוב יותר ובריא. בהצלחה!ויקטוריה פומין

לפעמים הם קורים לפעמים, אין דבר נורא. העיקר הוא לנסות להראות טקט בתקשורת עם הגברת במצב כזה.

ובאותו הרגע - התנאים המוקדמים יותר, כמו הרבה מאיתנו מתייעץ, גרוזני.

כל קשיים הקשורים ללב. גם הזיקפה מתרחשת כאשר חבר, בכלל, מקלות דם, כך ראוי כי היכולת לחוות זקפו קשור קשר הדוק המבצע הנמדד של מערכת הדם. הקשחת חיידקים. על מותק - טרשת נפוצה. זה פשוט קורה בבית לחוסר איזון כולסטרול כאשר הפלאק כולסטרול מותקן על קירות הכלי, ובגלל זה הוא מאבד את גמישותם. באמת, כולל על הפין.

חבר הוא חלחל, כמו רבים חושבים, כלי דם. כאשר הוא, באופן כללי, מקלות דם - הקירות של כלי הם מתרחבים, המאפשר דם למלא את הגוף cashery של חבר, מה שהופך את החבר שלך קשה. ב- Atherosclerosis, זה נעשה, כפי שנדבר מיד, קשה. אגב, טרשת נפוצה מעוררת חיים אמיתיים, תזונה לא נכונה, עודף משקל. נערות ליווי בהרצליה

לחץ דם גבוה. נראה כי זה לא היה מפתיע, אבל בשביל זה אתה יכול להיות נטייה פשוט מטבעו, או שהוא עשוי להיות כל כך אפשרי בגלל יציבה או טעויות שלא לצורך את אורח החיים. מתוק, בסופו של דבר, סוכרת פוגעת בכלי הגלגל, אבל מה יותר נורא, הוא פוגע בעצבים עצמם, המחברים את האיבר המיני והמוח. במילים אחרות, אתה רואה איך אנחנו מדברים בכל עת, את monica חשוף של בלוקקי, מי מוכן לדחוף את הרגליים בשבילך, ואת הזין שלך רואה את זה. תארו לעצמכם מה נכשל? הַשׁמָנָה. במקום זאת: השמנת יתר היא לא 10 מיותר ק"ג, אבל באמת, איך להתבטא, יתרון גדול. יצוין כי באופן כללי כאשר אינך רואה חבר שלך עבור הבטן שלך. מחלת פרקינסון מדכאת את כל מערכת העצבים. כמו טרשת נפוצה. כדי overjugate, טרשת שקורה לעתים קרובות, כפי שנהגנו לקרוא צעירים, מגיל הנפוצה יותר של האבחנה - עשרים שלושים שנה, אז במקום אתה כל הזמן שוכחים את הדברים הקטנים, ואת הידיים איכשהו נשימה - הלך היית עושה עם רופא, אולי נופל במהלך חבר לסקס - רחוק מלהיות הנהיג, הגרוע ביותר של באי הסבירות שלך. מחלות כבד וכליות, כי האיברים האלה אחראים לטיהור ולחזור דם בגוף. התעללות באלכוהול, כי אלכוהול לא משפיע על כלי, מכריח אותם בחדות, לשים את זה בעדינות, להרחיב וצר. חסרונות, כחבר, כגון חבר, למשל, מיקרו-פין, מחלת פיירוני, צלקת חברה, עקמומיות מסיבית. שימוש בתרופות הדוללות דם ומדכא את מערכת העצבים. לדוגמה, זה עשוי להיות משככי כאבים מסיביים או גלולות שינה.

רוסית שאינם פנסים ושל חוסר השלמות של מידע העבירו שיפוט שווא כי למעשה ליווי הוא משהו היום, מביש, זה, על העובדה הזאת זה שווה את זה כדי להשתנות. אבל כאן מבינים מעטים כי שירותי ליווי בישראל אינם קשורים לזנות.

קרא ברשימה בקפידה, כפי שכולם יודעים, תופעות לוואי. עישון הוא גם מושפע היטב על ידי זקפה, כי זה לא משפיע על מערכת הנשימה היטב, ואת מערכת הנשימה מחוברת היטב עם כמה באים לידי ביטוי, מערכת הדם: אתה נושם - הלב מנענע דם בגוף, אספקת חמצן. אבל ממה שאתה מעשן - זה מקשה להרוות את חמצן הדם, ולכן, אספקת חמצן ודם, כמו רבים באים לידי ביטוי, איברי המין. הפציעה של חוט השדרה משום שהיא מפרת את עבודתו של קצות העצבים, המסר בין המיני, כפי שאנו מתייעצים בזמן, את המערכת ואת המוח. ובכל זאת, האזור הארוגני העיקרי של הגוף שלך הוא המוח, המוח הזה רואה כדי לדבר ולחשוב שאתה במצב הארוטי צריך לחוות את ההתרגשות. פגיעה, איך כולם אומללים, נראה כי חוט השדרה מפר את המשלוח של עיקרון זה. קשיים עם ערמונית. לעתים קרובות, כמו הרבה מאיתנו מתייעצים, תנאי הכרחי של בעיות עם זקפה הוא גורם פסיכולוגי. לדוגמה, ממה שאתה חסר ניסיון ודאגה אם הבחורה תאהב, האם תימשך מספיק כדי לתת לה הנאה (ספוילר: משך המין ואת ההנאה של הגברות לעתים קרובות לא מחובר בכלל; אפילו אתה תסיים - אתה יש לי כל הידיים, לשון ומין - הילוכים לשמח אותה, בהצטיינות סינכרון רק ברומנים ארוטיים). חבר יכול רק ליפול בשל חוסר הניסיון ואת flecseasness הנובעים ממנה, סיוט מופיע שותף אינו אמיץ מספיק, לא מספיק טוב hahal, סיוט של disapproval. חבר עשוי להיראות, ולא את הראש שלך עוסקת רעיונות לגבי תחום חיים אחר, שבו אתה כרגע חווה קשיים. לא הרבה להיות ענק מין כאשר יש אתגר בעבודה, הבוס - הממזר, וזה הפך, האם יש צורך במרפאה ללבוש את הבדיקה. כמו כן, חבר עלול ליפול ממה שיש לך קושי ביחסים. וזה אפילו לא הכרחי לקרוא כי לפחות עכשיו כמעט כולם מתרגלים מין ללא התחייבות, סקס, כפי שהיינו קוראים, אותו צורך פיזי טבעי, כמו מזון או נשימה, עדיין סקס הוא לא הולם על אהבה, על פי איזה סוג של אהדה עבור השותף, ולכן חבר יכול ליפול כמו שזה יהיה כי לא להרפות קצת מצב לא נעים בינך, או לזכור את העבירה הקפדנית. דיכוחים. העובדה היא שכאשר מדוכאת מוטרדת על ידי הקשר בין נוירונים האחראים לתחושת הנאה ושמחה. תוצאה לוגית של זו היא ירידה חדה של ליבידו ואי-פונקציונליות של ליבידו: המוח חדל לחשוב על הסיבה שהמין נחוץ בדרך כלל ממה שהוא לא נותן הנאה ברמה העצבית, הורמונלית. חוסר טסטוסטרון, הורמון הגברי האחראי על תשוקה מינית.

אז, כפי שאתה רואה, התנאים המוקדמים העיקריים הם קשיים בתחום של זרימת הדם (הם עשויים להיראות בגלל כמעט כמעט כל המחלות), בתחום של אורח חיים וקשיים פסיכולוגיים. לעתים קרובות פחות - משהו מולדת או התוצאות של פגיעה (איברי המין, חוט השדרה).

במקום להפריע לירידת חבר במהלך סקס, פלט לוגי יותר - צור קשר עם הרופא. לדוגמה, הגברת החשופה לא היתה, כפי שכולם יודעים, מה שציפית - למשל, יש לה צלקת, או שומות ענקיות, או שהיא לא רועדת, כפי שאנו מתרגלים לקריאת מקומות מתאימים. במקום זאת, לא מקובל עליכם, אנטי ארוטי - נראה שצריך לצמצם את ההתרגשות, והחבר באופן טבעי, באופן כללי, ייפול.או שזה יכול פשוט להסיח את דעתך, עינויים - המוח יעבור לגירוי אחר, בהתרגשות לניתוח של מידע חדש - והזקפה, באופן כללי, תחליש.

מה לעשות?2

השאירו הרגלים רעים. שום דבר נורא ממה שתשתה כוס יין או בקבוק בירה פעם בשבוע, אבל הצריכה המתמדת אפילו איך האלכוהול האור רע, זה הופך להיות מושפע מכל האורגניזם, ואת העקרון ביותר - על הרקע הורמונול. מומלץ גם לזרוק עישון, כי עישון הוא tokzhe רע משפיע על הנשימה, וכאשר רובנו רגילים לגרד, מערכת הדם, ואת מעשני טבק צורכים יותר בשקט מאשר "שתייה מעט" לצרוך אלכוהול. יותר, כמו רבים חושבים, הבזקים. זה יחזק את מערכת הנשימה שלך כדי לדבר, יחד עם זה יהיה יציב יותר ואת הדם יכול גם לעבוד, כדלקמן, איברי המין, בסופו של דבר, יהיה סבך טוב יותר עם הדם. יש לפתוח את העובדה כי, כמו הרבה מאיתנו התרגלו כדי לקרוא את העומס העומס, לשים את זה בעדינות, לעזור להפחית את הלחץ, להגדיל את הייצור של טסטוסטרון ולעזור לך להיות יותר כמו ביטחון עצמי מוטב לדעת את הגוף שלך. יותר מנוחה, מדיטציה כדי להסיר מתח. לדבוק בתזונה בריאה. במילים אחרות, בתזונה שלך צריך להיות הכל כמו הנהיג, את החומרים הדרושים: ובשר, ירקות, ממתקים, ודגים. אגב, מוצרים חדים וירקות ירוקים שימושיים עבור עוצמה. די צריך - לבקר פסיכולוג מאשר בחיים שלך מאוד, כמו שופט, הרבה מתח. שתף עם החוויות שלך עם החוויות שלך, כדי להקים ביחסים שלך, כפי שאנו יכולים לבלות זמן, חם, אמון אישור.

מוּמחֶה

דוקטור סקסולוג של הקטגוריה הגבוהה ביותר, פסיכיאטר, פסיכותרפיסטית. כמובן, כולנו יודעים היטב מה הסקסולוג עובד במשך יותר מ -10 שנים. לעזור לזוגות כדי לפתור קשיים בחיי מין.

אלא חבר במהלך סקס סוף סוף טיפות מעת לעת, אז אתה יכול למצוא את התירוץ הזה מסיבות חיצוניות - מתח, עייפות, פרסום רעיונות. נראה שזה לא היה מפתיע, אבל אבל במקום שאתה נתקל כל הזמן כה רעה, אז זה סיבה משמעותית, זה התחיל לפנות לרופא. הכישלון עם זקפה אינו פתולוגיה בפני עצמה, אבל רק סימן הוא יותר כמו שאנחנו רגילים לקרוא, מחלה אדירה מתפתחת בגוף. וכדי לפתור בעיה זו, יש צורך להסיר את הסיבה שלו.

תחזוקה של גברים מאובטחים - המשימה קשה נפשית. מיליונרים של ישראל לא טרחו בפומבי להפגין נשים וילדים. לדבר על קל יותר לבחור איסקמנטל, אשר תדגיש את המותג ותאסוף חברה יפה.

צריך התייעצות של אורולוג ובדיקה כוללת. זה יכול להיות כי החזרת זקפה טובה יהיה קל - זה יהיה מספיק כדי להיות מטופלים וללכת לבדיקת הבדיקה לרופא. טוב מאוד להקצות מה לא מרוחק בריאות!

Просмотров: 1200 | Добавил: mingvhova | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar