11:38
כיצד להשיג אורגזמה הזרקת דיו: כל האמת על גמירה

Squirt - פורנו מועדף למשוך. אורגזמה - הדבר עצמו בהיר עצמך, וכשהוא דיו, אני רוצה לקום ולהתחיל להקלטת על מי שנשלח, כפי שאנו הרבה מאיתנו התרגלו כדי לקרוא, בתולה מקסימה כאלה אושר בלתי רגיש.

התוכן של המאמר

1 אבל הרבה דברים שאנחנו יודעים על גמירה? 2 כאשר המונח הזה הגיע ואיפה 3 בסדר, אז זה עדיין כזה?? 4 ואיך זה? 5 מקור מגמות מין 6 הייד 7 אני יכול? 8 צ 'אק לקוני על ידי squirt 9 עמדו ב- SCEUTE

אבל אנחנו יודעים הרבה על גמירה? אני

המושג "אורגזמה הזרקת דיו" פרצה לחיינו לכבוש את דעתנו ואת הפנטזיות. לא עבור אף אחד לא סודי מה הגמירה נחתכת, הם כותבים ואומללים.האם יש צורך במוזר החבר'ה האלה תקפו מדענים אחרים והדיון נמשך?תיקון, נ ' הם סיימו עד היום.מטוס מים שהוקצו באורגזמה.

כאשר המונח הזה הגיע ואז

זה נשאר רק, באופן כללי, לנחש כמה בחורים הנשים נבדקו מבוכה ומבוכה, אפילו בלי לנחש שמה שקורה זה צריך להיות קשה לעשן.

וזה למרות העובדה כי האוכלוסייה של כדור הארץ לא לגלות על גמירה שנה לא שני הפוך.

המונח "שפיכה נקבה" כבר נדונה לאורך כל הדרך זוגות של מאות שנים.

ב Kama Sutra הידוע לשמצה, נאמר כי זרע פנימה זמן יחסי מין בגברת, בסופו של דבר, הוא בולט באיכר. ב, נכתב על ידי סינית ישנה, ​​זה נכון כי הגברת מרוצה מכן, כאשר "לחות ממש ממלאת מפקד".

האינדיאנים הלכו עוד יותר - במקדשים הודים אתה יכול למצוא תמונות שמרו על הגברות שהגיעו לשיאו של הנאה.

היו גם סכסוכים אם ניתן להשוות את הנשים "זרע" (נוזל מוקצה במהלך אורגזמה) עם זכר, כפי שאנו מבטאים, זרע - האם יש הזרע שלה, והוא יכול לתרום להפריה. סוֹד, שהוקצו לגברת במהלך הגמישות, לעומת סוד הגברים הוֹלֵלוּת.

בקיצור, המוח הקדוש היו לשווא ניסה להבין את החידה ליידי אורגזמה ומושגים ידועים של פיזיולוגיה זכרית.

כתוצאה מכך סיכמו מדענים של מוזחי "זרע" של נשים לא נשא לבסוף כיצד הפונקציה חשובה להתבטא, פונקציה חשובה לתפיסה. כולם יודעים כי "הערמונית" של נשים מבדיל נוזל זה כדי גם לבצע לחות נוספת לתרום לקבל גברת של הנאה.

חוקרים מודרניים, כביכול מסכים כי ההרכב של סוד זה דומה לסוד, שהוקצה, איך כולם כועסים, ערמונית. טוב מאוד להקצות מה הוא יוצא מן הכלל - נראה שישמש להביע תאי מין.

במאה השמונה-עשרה, הרופאים ממשיכים ללמד את הנוזל הזה, מאשרת את התיאוריה שהיא מגבירה את הנאה המינית גבירותי ונראה להיות הראיות הטובות ביותר של אורגזמה.

המאה התשע-עשרה היתה קשה מאוד אל הגמירה, ועל הגברות הסובלות את זה. Khludt-Egging (פסיכיאטר) קבע כי הגמירה (אוקיי, ולאחר מכן השתמשה במילה "נקבה Ejaculace", אבל אנחנו איתך אנשים, קוק בבירור, מודרני) - תופעה מושחתת הטמון ב neurastheniches עם נטיות הומוסקסואליות. עטוף לחלוטין כן?

סבא פרויד גם הקדיש כי הם נפצעו רק הִיסטֵרִי.

זה יהיה רע אם לא היינו שם לב לחוסר גברת אחת שפיכה היא בדיוק כמו גם נוכחותה באחרת.ארנסט גרפנברג פרסם מסה על איך תפקיד השופכה משחק בהשגת, כפי שכולם יודעים, אורגזמה. הוא חקרו את אורגזמה של הנשים, כולל שפיכה, אשר בטעות נלקח סוף סוף שֶׁתֶן. ארנסט כתב כי עם תצפית נאותה מתברר כי הנוזל זה לא מוקצה מפות, אבל מן השופכה.

במאה העשרים, המדענים ירדו בסופו של דבר לגברות מותר להם לשפוך.רפואה דוקטור תיאודור הנדריק ואן דן ולד בספרו הזכיר כי שפיכה נקבה היא בשום אופן במקרה לא סטייה, לא סטייה היא לא חטא תמותה, אלא את האפשרות של הנורמה. כולם ברורים כי גם הוא כתב שזה טיפשי לצפות, כנראה בכל פעם באורגזמה של הגברת נוזלים יוכלו, כמו זרע של גבר.

ראשית גרפנברג החליט שזה היה תוצאה של השתנה לא רצונית - הם אומרים, אורגזמה כל כך חזקה. לאחר ניתוח נוזל וכתוצאה מכך, הוא הצביע כי השתן של נוזל זה לא הוא. הוא גם דחה את הרעיון שהנוזל מודגש כחומרי סיכה - אין טעם לזה, כביכול, כמו זה קורה בסוף הסוציה.

וכאן התחיל שוב עימות.

מחקר המנוע נשבר בשריפה ונשאר סקסולוגיה של הזמן - Kins ומאסטרים.

הם דחו את אכילה גבירותי גם מסוגלים לומר זאת לדבר והתחילו שוב, בסופו של דבר, לקדם את הרעיון כי SQUIRT - תוצאה של בריחת שתן.

נבוך וגם בוננטים קמו על הגנה על שפיכה של נשים, הם אומרים, לא כל כך להגיד לבלבל את הנוזל שהוקצה במהלך אורגזמה, ושתן.

אבל כמעט כל הזמן שווה לזיהוי השתן, ובכלל, יש נבוך, כאשר אורגוזיס קורה במיוחד "רטוב".אֵיך להשיג איך כולם הוניס, סדר הזרקת דיו, אם כל הנשים ניתנות לבדוק אותו כל גברים יכולים לתת את זה, וכי בכלל זה עבור החיה, כפי שאנו מבטאים, כגון?ראשית, תודה התקדמות ומינית אוניברסלית חינוך. לפני רבים חושבים על המונח "אורגזמה הזרקת דיו" החלה לעתים קרובות מופיעים דפי הנשים (וגם זכר) כתבי עת וכוונו לנושא מסוים של אתרים, אוהבי הר קיבל גמירה עבור השתנה לא רצונית.

אוקיי, אז זה עדיין כזה??3

בהחלט, ראוי להזכיר את מה שלא, זה לא שתן בטופס טהור. אין לו ריח, ולא הצבעים שיכולים להיות, להיות נבוכים לשים במצב מביך.

שנים, עשורים ומאות שנים, כמחקר קרוב יותר של הגברות אורגזמה לא עובר במתנה - Skwigr בוגר עומד באותה שורה עם סנטה קלאוס חַדקֶרֶן.

במקביל, מומחים מתעקשים כי גמירה לכאורה נקבה שפיכה - שניים נראה שונה.

Sclstting = בלוטות פולפקות (בלוטות עורות) + נוזלים שקופים (לבן שקוף או, כאשר אנשים נהגו להביע, צהבהב שקוף).

נקבה שפיכה = הדגשת חלב ומים לבנים מ משקפיים Skina.

ואיך זה?4

גמירה, או ליתר דיוק לולאה נרחבת על זה, מביא תעשיית פורנו, כמו רובנו התרגלו לקרוא, מצוין baryrs.

פורנו רוסי בילי ווטסון נראה הרבה בחייו אורגזמות, אבל סימן של גמירה לא כל כך הרבה.

בילי קובע כי אורגזמה של הגברות של הזמן היא "גרבנייגן" בשבילו. זה יהיה רע אם לא שמים לב לעובדה כי אחד "הגזירה ביותר" השחקניות שלו די מהיר cumshot.

Esquiters מוכן רוצה לעבוד עם העשירים של ישראל. הם נדיבים וטקטיים. רק זה עכשיו לא הצדדים החיוביים היחידים בעת עבודה.

ווטסון חולק את ההופעות שלו: "נוזל זה בכלל לא כמו ריח של שתן ".

איך גברים ובנות שייכים להשפריץ? כמה זוגות מאוד צייתן על האורגזמה הסילון "הגדולה והנוראה" קרה. כפי שכולנו יודעים, חוסר יכולת, באופן כללי, להירגע ולכניסתה לתהליך הנשמה הגוף הוא מסוגל לשלול אותך ואת השותף שלך, כמו רבים חושבים, לפחות מה הזדמנות לקבל אורגזמה.

זוגות אלה שיש להם stalmed עם זה יפה תופעה, בדרך כלל רק חווה אקסטזה סוערת. כמה בנות אפילו, באופן כללי, חווים קומפלקסים: "הבחור לשעבר מתיז בפעם האחרונה, מפנה כל מין פורנו זז, ואין לי זמן לאגזמה מתונה.

מקור של מין trend5

כן, אנחנו מדברים על פורנו.

ובכן, איך הם מנהלים את זה? כיצד להשיג אורגזמה הזרקת דיו כמו פורנו שנראה?

הבנות למעשה גופן, כמו אנשים נהגו להביע, עם אורגזמה חזקה. ב שלהם איזה פיזיולוגיה מיוחדת? הזדמנות מקצועית? או מקרה בענק היתרונות של עמיתיהם?

מתברר לא כל זה גוזל כי מזרקות.

בכלל לא הזמן להביא את השחקנית לגמירה באופן טבעי, ולכן הדירקטורים הולכים לטריק - לדוגמה, להשתמש Sprintsov עם מים.

אז, גברים ונערות יקרים לא נגמרו מקיף, להשוות את עצמך ואת המין שלך עם קודים מ פורנו.

HYDE6

אז איך להשיג אורגזמה הזרקת דיו?

בצע עם נקודה G.

כל מי ששכח או לא היה לו זמן ללמוד, אנחנו מזכירים לך - הוא ממוקם בפנים, קרוב לקיר הקדמי של הנרתיק. מה היא על המגע? יש להשוות את זה עם איך אנחנו יכולים לפלוט עם זמן, פגזים, אחרים דומה spongy בליטה - בכל מקרה, אתה לא מתגעגע לאתר זה.

לבצע מניפולציות הכי טוב כאשר הגברת כבר יהיה נרגש למדי - אתה יכול, בסופו של דבר, להתחיל עם גירוי הדגדגן.

רפוי בקצב על נקודת G.

קשיים מתעוררים כאשר נשים, לשים את זה בעדינות, הם התעוררו רגשות - בדרך לאורגזמה הזרקת דיו, בסופו של דבר, אולי נראה לבקר "חדר ליידי". במקום לעבור דחף זה, זה ישתנה על ידי גמירה.

האם אני יכול?7

אתה יכול.

תשובה זו, לשים את זה בעדינות, מיועד לקורא לפחות.

לכל הפחות, כי איך אנחנו מביעים, לאלץ את הגברת מבחן אורגזמה הזרקת דיו, לא, לשים את זה בעדינות, יש צורך לגדול בדחיפות זין גדול.

כאן אתה יכול לעשות בלי חבר בכלל, לדמיין?

לעורר נקודה G אצבעות או צעצוע מין. נראה שהגברת נבדקת על ידי שותף וגם ללא עזרה של אחרים - כמו שאומרים, יהיה רצון.

מדריך לקוני על ידי squirt8

לא הריח ולא הצבע שהוקצו באורגזמה אינם דומים להשתתף. אבל, כפי שכולם יודעים, דמיון מסוים ביניהם עדיין יש. כמעט כל המומחים דוחפים לחלק את המים שהוקצו במהלך, כפי שכולם מובנים, אורגזמה של הנשים, שני סוגים - שפיכה ו squirt. הם שונים בצבע והרכב. הקלעים המכילים את הזרקת דיו Loda אורגזמה הם מאוד פופולרי בתעשיית פורנו .. ... כל כך גדול כי לפעמים אתה צריך לזייף אותו לטובת הצופה. Sprintsov מלא מים. כמה גמישות גמישות קורה לעתים קרובות למדי. אני צריך להגיד מה נורמלי. יש לומר כי לא באותו זמן, הסיפורים על הרפתקאות מיניות מתאימות למציאות. כמה בנות לא יכולות להשיג אורגזמה הזרקת דיו, אפילו אחרי שנים רבות של ניסיון, כפי שיש לנו זמן לדבר, חיי מין. וזה נורמלי. עד לאחרונה, הבנות לא רצו להבין את השמחה של גמירה - הם היו מספיק כדי לחוות לפחות כמה אורגזמה. לפני שהציבור גילה כי אורגזמה מאוד "רטובה" היא בדרך כלל נהדר, כמעט כל הבנות לקחו את הגמירה עבור בריחת שתן לא ידע איך, זה הפך, להסתכל על השותף בעיניים. ראוי לציין את העובדה כי נשים של תבניות עם הגילויים על "שלוליות" ובושה כי נבדק נבדק. נכון לעכשיו, הבנות חווים בשל העובדה כי הם לא יכולים להצטרף לשותף עם גמירה בהירה. חוויות לוקחות בקנה מידה אוניברסלי מאשר בשותק השותף היו בנות חווה אורגזמה הזרקת דיו בכל התהילה שלה. כמה בנות הם מאוד זירוב על העובדה כי מין בלי, כחלק גדול של האף Yez קורא בקוראות, אורגזמה הזרקת דיו - לא סקס. ברור לכולם שבסופו של דבר לא יסתכלו כלל בזמן שאנו מביעים שום אורגזמה. אורגזמה הזרקת דיו, בסופו של דבר, קודמת לרצון ללכת, באופן כללי, שירותים. אני אתן את זה בסופו של דבר, הוא נרגש והתרחש רק להירגע. איך להזמין אורגזמה הזרקת דיו? כיצד ליזום גברת, להוסיף נקודה G ולהתחיל לגייס אותו. האם ניתן להשיג איך הכל להבין, אורגזמה הזרקת דיו במהלך אוננות? פחית. מייצגים עובדה אחת, כי בעזרת צעצועי מין, או בפועל עצמי עם האצבעות שלך לנקודה G, הגברת יכולה גם לקבל אורגזמה הזרקת דיו. כמה בנות הן ניסויים לבד איתם, סוף סוף יכול להביא יותר פירות, כפי שהם לא להסיח את דעת המחשבות על התגובה של השותף. הגודל של איך המים שוחררו יכול להיות גם קצת ראוי לציון ושווה לגודל, כפי עומד, כוס קטנה. כל מה שקשור כיצד אנו מביעים, סקס, סקס, אורגזמה, מוקצה נוזלים - דברים אישית טהור. כך שבתוך התהליך לא להסיח את דעתו של המחשבות החיצוניות, להתכונן לניסויים הגזורים שלך מגבת קטנה. או לתת תשוקה ליום שבו כביסה גלובלית מתוכנן כמו מצעים. אגב, אתה יכול לקבל סקס נכון במהלך שטיפה על מכונת כביסה. ובכן, זה כך, אגב.

עמד ב poson9

במלחמה, כל האמצעים טובים, ובמין יותר. כדי לגדול את הסיכויים שלך איך לבוא לידי ביטוי, הפגישה המיוחלת עם גמירה שווה לבחירת תנוחות למין.

אז, אנו מציגים את תשומת הלב שלך ביותר "Squirt" תנוחות:

נסה את התנוחות, באיזו נקודה G נתון אחד קידום מכירות.

לדוגמה: הרגליים של הנערה מופחתות, הברכיים נלחצים שדיים, ואת הרגליים הוא מסתמך על חזהו של גבר. שיווי שוויון טוב יותר עד בפעם הבאה - לארגן את המיטה יותר.

בעמדה זו, הגברת, היא אפשרית לשלוט בפעולה, ו אם יש צורך ולהשפש את האבק של השותף.

לפני שהוא מנסה לנסות את זה, נכון להעריך את היכולות הגופניות שלך, עבור כל דבר יכול גם לסיים, כפי שכולם יודעים, אלים אורגזמה על פציעות.

האיש נמצא במצב העמידה, רגלי הנערה מתיחה וירדה אליו על הכתף, הגוף נדחה כדי להפוך, שותף נאה יכול להסתמך על הרצפה.

אנו מזכירים לך שוב: עמדה זו מקודמת לא רק תענוג, טוב, ופציעות נוראות. במקום שאתה מחליט לנסות את זה, מאוד לרכך את הירידה האפשרית - סקיצה על רצפת הכריות, משובצת או לשים מלח.

"רוֹכֵב". הגברת שוכבת על הבטן, חזרה גברים. האיש ממוקם מאחור.

כדי להבטיח גירוי מוסמך של נקודה G, שותף יצטרך, באופן כללי, לבצע תנועה ספציפית מרוצה. נערות ליווי

מניפולציות מסוג רגיל "זה בא ב-מגיע הערות-אה-אה!"כאן לא תועבר. רבים בוודאי לעשות תנועה כזאת כאילו הוא יעשה משהו לבכות מחבר. לאחר מכן ראש החבר, בסופו של דבר, יהיה לעורר את הנקודה G, ו הסיכויים להשגת אורגזמה גלוי יהיה חדה להגדיל.

ויקטוריה פומין

מוּמחֶה

דוקטור סקסולוג של הקטגוריה הגבוהה ביותר, פסיכיאטר, פסיכותרפיסטית. אני עובד עבור סקסולוג במשך יותר מ -10 שנים. לעזור לזוגות כדי לפתור קשיים בחיי מין.

אורגזמה הזרקת דיו - פנטזיה בלתי ניתנת להשגה כמעט לכל הנשים. הבנות משוכנעות כי זה "הגדרת" למצלמה לצמיחה של הציג פורנווליסטים מסוימים. זה ברור מאוד, אבל הגמירה היא באמת סביר - מדענים זה מובחן.

בישראל אין מקום קדומים, בעוד מדובר בסוכנות ליווי. לגברים המקומיים יש עמדות מוסריות גבוהות. הכל הבין לחלוטין כי Esquiten לא היה יותר מלווה הלקוח באירוע, מספק ראיון וליווי אישה בכיתה VIP ישמש סימן של המצב.

כך גם לדבר דוגמאות של מאות אלפי גבירותיי ברחבי העולם, שצייל אורגזמה דיו. כדי לחוות את זה, אתה חייב בתחילה להאמין באפשרות של סוג כזה של הנאה. ואכן, במקום שאתה מתייחס אליו ספקנים, בהחלט לא תעשה כלום. ואכן, בפועל מתברר לא קשה כמו שזה נראה - הדבר העיקרי הוא להיות במיטה עם שותף מנוסה ומעורר אזורים ארוגניים.

Просмотров: 386 | Добавил: mingvhova | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar