23:59
"בעוד אהבה אהבה" או את שלב המין על שלבים שונים של מערכות יחסים

פסיכולוגים כבר מזמן אושרו כי האהבה ממשיכה רק שלושה של השנה. זוהי עובדה בלתי ניתנת לשינוי. מאוחר יותר ההרגשה היא להפוך: הרגל, הכרת תודה, כבוד, שותפות. זה הולך טוב, כמה חיי מין ואשר רגע הוא התחיל להיות מומר לחוב הנישואין? איך לשמור על דברים לא לאבד את רוב בסיסי? זה על זה ואנחנו מדברים.

התוכן של המאמר

1 שנה. רגש אקסטרוואגנזיות 2 שנה. שים לב כי ניסויים 3 בן 3. יסודות 4 4 שנה. תצורות גלובליות 5 5 שנה. יודע 6 6 שנה. כמובן, כולנו יודעים היטב מה אדישות 7 בן 7. יש להדגיש אצבע

1 שנה. רגש אקסטרוואגנזיות 1

שנה אחת, כאשר האהבה נולדה רק, הזוג נספג זה בזה. סקס קליט, מלא, כפי שכולם יודעים, רגעים יוקרה. זוגות באהבה שואפים, ולכן, להחזיק זה את זה הרבה. הרצון להיות כל כך גדול כי התחתון מתחת לשמיכה לעוף באופן בלתי מורגש. איך זה לא היה חזק יותר, אבל ההרמוניה של החיים האינטימיים היא 80 lvl, לשים את זה קצת, גדל התקדמות גיאומטרית. תקופת הידע, הבדיקות, שיפור מתחיל.

2 שנה. ניסויים 2

הלילה של השנה השנייה מסומן עם fush מלא של חלקה ו הוזמנו. תארו לעצמכם במקום שבו הזוג פתוח לכל דבר, כפי שאנו מדברים כל הזמן איתך, חדש.

הוכנה גלוי חלום על שיתוף פעולה עם מיליונרים של ישראל. כולם חסרי עניין וטקטורים. עם זאת, זה עכשיו לא הצדדים החיוביים שלך בעת עבודה.

סקרנות רולס, אוהבי יכול לכתוב מסה על סקס, יוצרי "קמה סוטרה" מעשנים בעצבנות בצד, ו "סניף אפרסק" נסחף כבלתי נחוץ. במהלך תקופה זו, נראה כך שזה יהיה תָמִיד. אין צל של ספק כי יום אחד הכל יסתיים, ואת בני הזוג צוחק על אלה שפילוסופית טוענת שאין אהבה. ובכן כיצד לא? הנה היא! צבעוני, יפה, יפה!

3 שנה. יסודות 3

בתקופה זו, בני הזוג בא עם הבנה מלאה של עצמו, כאחד, כפי שכולם אומרים, את כולו. Bulkness ו playsulats לעזוב, כפי שכולם אומרים, התוכנית השנייה, ואת זוג מתחיל סוף סוף לחזק ולראות מה יש. העבודה מתחילה בהזמנה של החיים, הקמת כיצד הוקמה בסיס החומר, התחזקות של יחסי משפחה, אם הנישואין מסתיימת.

ומכיוון שגזע המין נגמר, והזוג יצא על איך היינו רגילים לדבר, בגודל של חיי החיים, אם כן, בהחלט, השתתפו, בעסק שלהם מגיע משהו אחר. אבל מה? זה הרגל ... הרגל ברור. זוג מתרגל למצב מסוים, זה רק מקורו, בלעדיו זה לא יעבוד, אבל שיטת היומיום של החיים כפוף.

4 שנה. תצורות גלובליות 4

במהלך תקופה זו, קיטור, בדרך כלל רכישת צאצאים. תארו לעצמכם עובדה אחת, כי לידתו של היורש באופן טבעי עלולה להתרחש גם מוקדם יותר, אך התקופה הזמנית של תצורות גלובליות דומה, למעשה, לכל. בשלב זה, בני הזוג הוא עסוק באותו כמו על החיים השלישית, אבל הרגל עושה את "המקרה השחור שלו".

בנוסף, הטיפול של הילד להחרים את הזמן שבו שייך בעבר באהבה, ומין הולך באופן שווה לתוכנית השנייה. זה אפשרי כי הכל מהסס לעתים קרובות בקטגוריה "בואו במהירות", הכל נשמע לעתים קרובות כישלון, הכל לעתים קרובות יותר עבור החלפת המין מגיע רק לישון. סקס מתחיל למות ..

5 שנה. כולם מעניקים את העובדה

זהו הקטן ביותר עבור תקופת תיאור. זוג חי על ידי עירום ... ימים לעוף מעל היום: עבודה - בית, עבודה. על אהבה שהם כבר לא זוכר, המילים נשמעות כל החלק, סקס ביום שבת, וניסויים זה לא זמן לארגן, טוב, וזה היה משעמם, הכל כבר היה, הכל כבר מנסה. הבית מריח בורש, חלב וחיתולים. ערבים של העיתון והטלוויזיה. כל כך בלתי מורגש ק הרגל הצטרף סקרלט. כן, כל זה "ירוק געגוע" מדולל עם טיולים בקוטג 'או לטיול בפארק, אבל האלבום כבר אבוד. דירות דיסקרטיות במרכז

6 שנה. Indifference6

סומה תקופה נוראה. מתחיל לגדל משבר היחסים. אבל בני הזוג מבחינים בו כדי לדבר. הגברת מתהדקת לתוך מערבולת הבית.

מטרות אישיות בישראל קל, במקרה שאתה ילדה מדהימה מהפדרציה הרוסית. אתה יכול לעסוק בישראל בשעות הפנאי. גבירותיי מראה המודל יוצעו לבנות קריירה בליווי. עבור "תאריכים" עם אדם מישראל, אתה יכול לקחת חודש מ 2000 יורו.

היא עושה הכול נכון, למעשה, לגמרי על בסיס של אמונות, כפי שכולם אומרים, פסיכולוגיה הביתה. אבל U החבר'ה יותר ויותר. התודעה שלהם היא לא, בסופו של דבר, רוצה לקחת את מה שקורה. הם צריכים כונן, הרפתקה, רגשות קליידוסקופ. והנה הם רק צרות שבירת בטופס חשבונאות טובה של המחלקה הסמוכה. ואז צמרמורת לרוץ על ידי הגוף, ו הזיכרון שולח ציורים מן העבר האחרון.

כן, והגברות אינן, כפי שאובצאים רבים, קדושים. מגרש משחקים משפחתי מלא של אבות עם ילדים, השכן הוא מאוד מועיל, ואת המתכנת החדש הוא כיף לאפשרות.

7 שנה. הכחשה 7

בשנה השביעית של החיים, בני הזוג נבחר בירידה. הכל מעצבן, מופרז, זנים. גימור שנרכש עייפות. לְהַמשִׁיך רשום את השלילי יכול להיות ארוך. והנה שתי אפשרויות לאירועים: גירושין או שימור היחסים. לרוב, אנשים bred. שמור דברים בלבד אלה שבסופו של דבר מבינים כי מה שקורה הוא טבעי, וזה פשוט הכרחי כדי לשרוד.

Alsizing כל האמור לעיל, אתה יכול פשוט להבין את זה סקס חי בצורה חלקה כמו חיוני אהבה, עבור זה "זוג מתוק" כולל ..

Просмотров: 133 | Добавил: mingvhova | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar