12:51
אילו רגשות אחרי סקס מנוסים: אם היו שני מצוינים

הנושא כמו רגיל לא דורש תשומת לב מוגברת. סוג של רגשות אחרי סקס כי כזה יוצא דופן? למעשה, יש מספיק, כמו הרבה מאיתנו התרגלו לקרוא, מבדר מחקר בנושא זה, אשר יידונו במאמר זה. בהתבסס על אמונות, כפי שאפשר לומר את העסקאות הרגילות, כי לאחר מין, באופן כללי, מדינת אופוריה באה, אני רוצה לחיות ולבסוף אהבה. אין ספק, ראוי להזכיר כי האדם של הטיסה נראה מסתכל על העולם אחרת, בצבעים בהירים. דברים רעים נראה כבר לא כל כך רע, אבל כל הקשיים נפתרים לחלוטין. ובכל זאת, אילו רגשות, אחרי מין בין 2 אנשים, לגבור? נראה כי שאלה זו מפורקת להלן.

התוכן של המאמר

1 גישה מדעית 2 למה יומיים 3 תפיסה נקבה 4 מה מרגיש את הרצפה החזקה ביותר 5 סודות של מערכת יחסים ארוכה 6 הורמונים כלל אדם

גישה מדעית I

שאלה זו נלקחה על ידי סקירה מדעית. זה יכול להיות גם מה מחקר כזה בארצות הברית נערך, שבו מאתיים ארבעה עשר זוגות של קורבנות על הרגשות שלהם לאחר סקס. לא לכל אחד הוא לא סוד כי זה היה אנשים בגילאים שונים, כיתות ועולמי- uponymia. ואולי אפילו לא צריך ברזל כי לא היה להם זוג משותף. לא לכל מי שהעובדה שתנאים כאלה נראים די משוכנעים, לא? מדענים הגיעו למסקנה כי מצב אופוריה לא משאיר אדם אחרי יום יומיים. במשך שלושה ימים, העולם מפסיק להיראות כל כך יפה. במילים אחרות, כל משתתף של ניסיון ציין ישירות על סוג של רגשות חמים ומכרזים, מחשבות חיוביות וקלות הגוף. מה שהוסבר כאשר אנו מביעים, כגון השפעה ארוכה וחיובית? שוב, כמו רבים באים לידי ביטוי, מדענים, בסופו של דבר, ענו על השאלה הזאת, והוא נראה די מעניין. עסקים בזרע. הגברים של גברים, או ליתר דיוק spermatozoa, בסופו של דבר, לחיות יומיים, בגוף של נשים הם יכולים גם לסבול יומיים. הנה תשובה יוצאת דופן כל כך לשאלה זו, המדע לא יעניש אותנו.

למה שני ימים_2

גברים וגברות מרגישים לא נוחים איך להתבטא, דברים שונים, אבל על זה מאוחר יותר. באמת, אבל באופן כללי, כל האנשים חוו רגשות דומים, בצורה חלקה, כמו כל הנשים. סקס עצמו נמשך לא יומיים, למגרין או למרבה המזל.

תפיסה נקבה 2

לא משנה כמה מגניב, ובחיים יש לאדם שלו. כאן אחרי המין של הגברת, בסופו של דבר, יכול להתנהג כמו רבים באים לידי ביטוי בדרכים שונות. מישהו מיד לאחר פעולה זו יופעל לתוך המטבח איך אנחנו מביעים, מזון, מישהו ייפול ורוצה לחשוב על טוב, מישהו מתעורר צמא. אבל אתה יכול לבחור תכונות נפוצות המתאימות ביותר לנשים.

אחרי סקס, הגברות רוצה לדבר, לחבק, אולי אפילו להירדם בזרועות האהובות. זה קשור לעובדה כי הרצפה החלשה יהיה סוף סוף שוכב לדעת שהוא צריך גבר. כך ההוכחה לכך שהגברת בעיני האדם היא לא רק צעצוע מין, כמו רבים חושבים, השותף האמיתי, שהוא מוכן להקשיב וייראה לתמוך.

הורמון אוקסיטוצין, שהוא אינטנסיבי להתבלט במהלך יחסי מין, למעשה, למעשה, מנהל אדם, עושה את זה טוב יותר, נמוכה ערנות. יש צורך לומר שזה נהדר או לא, לומר קשה. אגב, ההורמון הזה בולטת ועם חיבוקים, הכל כנראה מוכר לתחושה כאשר אתה מחבק אדם, אשר אתה אוהב והחיים הופכים בהירים יותר.

כדי למלא את החלומות שלך בישראל, אם אתה מודל אלגנטי מ בלארוס. עושה בישראל עוקב אחרי הפנאי. ליידי מודל מראה הצעה לבנות קריירה ליווי. עבור "תאריכים" עם אדם מישראל, אתה יכול לקחת חודש מ 6000 דולר.

אז עם סקס גם, נערות אחרי שהוא יכול להיות רגוע באדם כאשר הוא אפילו לא צריך את זה תוכניות נוראות. שירותי ליווי

זה סוף סוף מרגיש את הרצפה החזקה ביותר 3

לעתים קרובות אומלל כי גברים הם גסים ולא רגישים. הכל כבר מזמן ידוע למה זה לא כך, לפחות מה האיש באופן לא מודע, בסופו של דבר, זה יעשה רוך, אהבה והבנה. בהחלט, ראוי להזכיר כי הוא טבוע בתפקיד של Intercessor, ויש רצון לגלם אותה. מחקרים אינם מספיקים כי לאחר מין אדם, אם כן, הוא מרחף בעננים, זה הופך להיות עדין יותר ולעתים קרובות חושב על השותף שלו, זה יראה אותה בכל דרך, בדרך כלל, בבקשה.

צרפתית, כפי שאנו מבטאים, המדענים הוכיחו כי לאחר יחסי מין, הצעירים למעשה מכבה את המוח, ולא להיות מדויקים יותר - קליפת המוח. לגברים אין קשר כה חזק כמו גבירותיי אחרי סקס. כן, הם הופכים למכרז יותר מאשר, קינדר, אבל ככזה מצורף עמוק ביותר, לא, באופן כללי, הוא ציין.

פריקה כזו עבור הגוף גברים נשארו ללא עקבות, אחרי המעשה, שינה לוקח את שלו. כל הגוף הוא גם רגוע והוא במצב של מנוחה, רק חטא לא נראה לעלות. שותפים כמה לחשוב לעתים קרובות לתפוס את זה כמו חוסר כבוד וסימן של איזה סקס היה ללא אהבה. למרות זאת יש גם נערות כאלה בעצמם לעתים קרובות, בסופו של דבר, להירדם לאחר אינטימי סָמוּך.

סוד של יחסים ארוכים 4

כאן, כמעט כל האנשים פשוט עשויים לשקף כי סוד היחסים הארוכים נראה לאבד בהבנה הדדית, תמיכה, את היכולת לחפש את ההחלטה לבעיות משותפות.

מוסמך מוסמך רוצה לעבוד עם עשיר בישראל. כולם נדיבים ואבניים. אבל זה כבר לא רק רגעים שימושיים בעת עבודה.

אבל הסוד, בסופו של דבר, טמון באחרת. זה ברור מאוד, באופן כללי, פירות ופירות, משמעות שוטר של החיים. ויקטור הים פאן אפרפרטרטטר של קטגוריה גבוהה, פסיכיאטר, פסיכותרפיסטית. הכל כבר מזמן ידוע כי מבטאים כי עניינים מיניים בגיל מבוגר למדי יש השפעה חיובית הן בריאות והן לעניינים. מדענים בדרך כלל ממליצים לקיים יחסי מין, כפי שכולם מובנים, כל 2-4 ימים, עם לוח זמנים כזה בעולם לא צריך להיות שום בעיות בכלל, אבל זה סיפור אחר לגמרי.

הורמונים כלל גבר 5

מה ניתן לומר בסופו של דבר? אילו רגשות אחרי מין חווים שותפים נמוכים לעיל. סקס הוא לא לקח רע מי יכול לעזור ולא מתפתחת להסיח את הצרות. אוננות אינה מסוגלת, בסופו של דבר, לשנות את התהליך הזה, היא יכולה רק לסייע בהסרת מתח מיני. ומין לא תרופה גרועה כמעט מכל הצרות. מהחומר של מאמר זה כבר היה אפשר לחשוב. לפני, סודי במין! במחקר האמור, ביקרו מאתיים ארבע עשרה נקבוביות, ברוב מהם, שני האנשים, כמו הרבה מייעוץ, זקנה. הם מאשרים כי לאחר סקס אופוריה יש יותר מיומיים.

לכוון את תשומת הלב לעובדה שאני עובד עבור סקסולוג במשך יותר מ -10 שנים. כמובן, כולנו יודעים היטב את מה שאני עוזר לזוגות, בסופו של דבר, לפתור קשיים בחיי המין.

גברים וגברות סוף סוף שונה הפיזיולוגיה שלהם - די משמעותי. ורגשות אחרי סקס שחווים שותפים, גם, לשים את זה קצת, שונה. זה לא נכון במקרה האחרון, אבל רק סטטיסטיקה: אני אתן מצב "פעילויות". הם רוצים לקיים יחסי מין שוב, הם עדיין לא רוצים ללכת לישון בכלל, עם כל אורגזמה זו עבור גבירותיי - איזה תשלום עליזות. יש לומר כי הצעירים הם בדיוק מול. באמת, הבחור אחרי שפיכה יהיה קל לעצום את עיניו ולישון בשקט. זה יהיה רע אם לא שנראה את מה שהוא לא, בסופו של דבר, אני רוצה לדבר או אפילו יותר ללכת "על איך הגישה השנייה". עם תגובה כזו אחרת, זה נשאר רק כדי לקבל - הפיזיולוגיה לא מחדש.

Просмотров: 541 | Добавил: mingvhova | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar