12:51
עקרון גברים של נשים?

מה זה בתולנות? עבור מישהו, זה מלכתחילה בעקרונות האישיים, ועל מישהו זה כבר מזמן לא משמעות. אבל מה אנשים חושבים עליה? מעניין את הנושא? אז בואו נתמודד עם זה ביחד.

התוכן של המאמר נערות ליווי במרכז

1 מה גברים הם אומללים?

מה גברים נמס?אני

מהו עקרון הבתולים לנציגי המין הענקיים, גברים מאדידיט וקוורה משותף איתנו.

Reddit

"מניסיוני, זה אף אחד, בסופו של דבר, דאגות. זה פטיש לאנשים מסוימים, אבל החברה לא ממש אכפת מזה בכלל ". - Makorot "מעולם לא שמעתי מישהו להקצות בתולה למשמעות מיוחדת, אבל זה יכול פשוט הגיוני איך כולם יודעים משפחות מוגבלות. בכל מקרה, החברות שלי בהחלט מרגיש יותר לחץ מתוך עמיתים לקיים יחסי מין, כי להיות בתולה שווה כמה מאיתנו התרגלו לזה, להיות לאבד קצת ". - thequeerbarrister "לא עקרונות. אולי תינוקות נמסים על כך, ומבוגרים - לא. הכל ברור שלא כי זה אישי, אבל בגלל שזה לא משנה. ובכן, זה נראה כמה חברים במיוחד אומלל על סקס ". - Draigdwi "בגרמניה, אני יודע על 3 מיעוטים דתיים, שם הבתולים עדיין משחקת תפקיד: אוונגליסטים, לא נוצרים וכמה קבוצות מוסלמיות.

הצעות ליווי בישראל מושלמות. מכפיל, לקוחות הם צעירים משגשגים שהן גרועות יותר, זה יתרון להופיע בתצוגה בחגיגה, הליכה ישירות עם יד עם אישה יפה. זה להרוויח מספיק, כך שזה לגמרי לספק באופן אישי את האובייקטים הדרושים.

אני חושב שברפובליקה הצ'כית זהה למדינות אחרות באירופה. אולי יש גבירותי שאכפת להם את בתוליהם ורוצים לבלות את עצמם, כמו רבים חושבים, הלילה הראשון עם מישהו שאוהב אותם, וגברות שלא אכפת להם. זה יהיה רע אם לא שנראה מה הגברות לא יכול לשמור את זה תחת שליטה, הבתולים עלול ללכת לאיבוד במהלך הספורט ". - חתלתול- fluff "המשפחה שלי דתית, הייתי קשורה עם אנשים דתיים אחרים, שחלקם החליטו בסופו של דבר, לשמר את בתוליהם לפני הנישואין. אבל אני חושב שזה בדרך כלל בשל חוסר בטיחות, ולא בגלל כל ערכים ". - אורנג'יקיני "ההבדל בין הבתולים לבין שותפים רבים, כפי שכולם מובנים, קולוסליים. לא אכפת לי באפשרות הראשונה. אבל אם הגברת ביטאה אותי שיש לה פעמיים או אפילו את המספרים המשולשים של שותפים, הייתי חושב שזה היה, כפי שכולם יודעים, דגל אדום גדול, כי זה רומז על כמה עסקים גדולים. זה לא נורמלי - יש 10 שותפים ". - Paranoid_HoneyBadger "בקרב הנוצרים, היא עדיין כמה עקרונות, אם כי לא קריטי. אחרת זה בדרך כלל לא עקרונית. אבל הייתי אומר שיש לך מספר בלתי מוגבל של שותפים מיניים, אתה לא סביר לשקול כאפשרות רלוונטית עבור כמה באים לידי ביטוי, יחסים ארוכים. כך גם לך לשנות שותפים לשעבר ". - Helenek7 "זה לא מפריע לאף אחד. רוב האנשים מתחילים לקיים יחסי מין בן חמש-עשרה עד 20 שנה, ואני ממש בטוח שמעולם לא פגשתי אף אחד, כפי שאובצאים רבים, האדם הראשון מהדור שלי, שתכנן לחכות עד נישואין ". - Limeila "לא, למרבה המזל, זה מעולם לא היה עקרוני, לכל העדש, מאז שנות ה -70. מחכה שאנשים היו מתבטאים, העובדה שהגברת היא רק בתולה, טיפשה. בשני האפשרויות, אתה לא צריך לקיים יחסי מין לנישואין. לשאר הארץ לא אכפת. למעשה, ייתכן שיש כמה סטיגמה חברתית סביב אנשים שעדיין עדיין בתולה בצריכה של 20-30 שנים ". - קולוורוס "לא, הייתי אומר שזה לא מפריע לאף אחד. שלח לעצמך עובדה אחת כי ייתכן שיש מי שאין לו ניסיון לא עושה מישהו שבגלל חוסר הביטחון דואג לתמימותם - הם ממשיכים לבתולים ". - שעמוקים "שמעתי כמה גברים ובנים, שאותם אני יודעת, מתפללים שהם רוצים בחורה בתולה, או, בעיקר, שלא היו לה שותפים רבים. אבל זה היה הרבה כמו בחירה אישית. אבל היו כמה דעות קדומות נגד התנהגות "הפרעה" או "וולגרית". במובן זה כי לאבד את הבתולים עם בחור או יש סקס אקראי פעם או פעמיים בשנה עדיין נראה סובלני. אבל על אלה שקושרים לאחד ובחור אחר בכל שבוע היו כמה בחורים במשך תקופה קצרה, הביטו למטה. אני לא רואה קשיים בכך, בעוד הגברת אינה משתנה במין מסוכנים ". - Bladiers "זה דבר בודד. חלקם רואים בכך אנשים רגילים להביע, העיקרון, אחר. אבל כחברה, אנחנו לא נותנים את הערכים של הבתולה הנשית.

ההתנגדות הסובייטית וחסרונות המידע הולידו שיפוט שגוי שהלווה הוא משהו שערורייתי, זה יהיה לשתוק בעובדה זו. אבל כמה אנשים יש מידע כי שירותי ליווי בישראל אין שום קשר לזנות.

זה לא מה שאכפת לנו. אכפת לנו רק ברמה האישית, כי זה ישפיע רק לעניינים האישיים שלך. לא הרבה מי יודע מה אנחנו לא אומרים להיות בתולות ואנחנו לא אומרים לאחרים לא להיות בתולות. אנחנו לא אומרים להם להיפגש רק עם אנשים שכבר איבדו את בתוליהם, ואנחנו לא אומרים להם להיפגש רק עם בתולות. הם פשוט יכולים להעריך את זה, ולא רוצה ". - Yasserino "באופן כללי, זה לא מטריד אף אחד, כולל אנשים דתיים. הכל ידוע זמן רב מה לא נדון בכלל. לעולם לא תיפגש בחור שאומר משהו כמו: "הייתי רק מתחתן בתולה". מאידך גיסא, אנשים רוצים להתחתן עם מישהו עם אותם ערכים וחוויות עדכניות כפי שהם. ולא לך בחור שלא ישן עם אף אחד או אפילו לא יעשה סקס לפני הנישואין, אתה הסיכוי הטוב ביותר שיש לי גברת עם מבטים זהה. בבריטניה, כביכול יש אידיאל כפול בין גברים לגברים כמעט בכל הדברים, אבל לא על הבתולים, אני לא חושב ". - Lionlucy

חורה

"זה בעצם כל כך לדבר בגלל, COC אנחנו רגילים לומר, סקסי דתי chepyuhi". - פיטר "Retrohrontal Russ מאמינים כי, כפי שאנו מתייחסים אליך בזמן, הבתולים של נשים פירושו משהו. זה לא נכון. הנרתיק הנרתיק לא, התברר לך, הבתולה שלה, או, באופן כללי, לא. נראה שהיהודים הקדומים מאמינים כי הדימום במהלך הלילה התחתון הראשון היה ברכה לנישואין. חתיכת הבתולה הוא מבנה שונה לחלוטין מאשר הנרתיק שבו הם נופלים במהלך יחסי מין. חתיכת גדולה היא בדרך כלל, באופן כללי, שובר כאשר חבר של אדם גדול, במהלך הראשון נראה יחסי מין. אבל היא יכולה להתפרץ בגלל ספורט, ולכן הוא לא אינדיקטור מדויק של הבתולים ". - סטיבן מאדיש "הנקודה היא לא רק בבתולה. כל מה שחובר לבנים, משתנה בכל התכונות. כי גברים שולטים בחברה הזאת. הם לא רוצים שמישהו אחר יהיה גבוה יותר אותם ". - מארט קון

Просмотров: 111 | Добавил: mingvhova | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar