00:30
עבודה עם מעסה בחו"ל: Pro וחסרונות

לאחר מאסטרינג המקצוע של עיסוי מושלם, הבנות מנסים להשיג גבול בחו"ל. בסלונים האירופיים, המשכורת גבוהה יותר, התנאים טובים יותר; העובדים מכבדים! נכון או מיתוס אחר? עובדות אמיתיות בעבודה בחו"ל בסלוני עיסוי ארוטי נאמר על ידי נערות מרוסיה, שעובדים במשך כמה שנים בתחום הפנאי.

יתרונות העבודה עם מעסה בחו"ל

כי זמן בחינם בנות לחלום על עבודה באירופה? ג'וליה במשך 3 שנים הוא עובד של סלון עיסוי בספרד. אתה מאמין שיש לך עבודה חלומית:

"הסכמתי מיד לעבוד בספרד. המוסד שלנו הגיע ליזמים ספרדית, כולל הבעלים של סלון עיסוי. זה היה מופתע לטובה מהטכניקה של ביצוע. נתונים חיצוניים של עובדי הסלון מרוצים גם הם. המבקר המשפיע ביקש ישירות אם היה לי את הרצון לעבוד בספרד. הרשמה רשמית באמצעות אשרת עבודה. לשנה השלישית לעבוד עם מבקרים בכיתה VIP. לעתים קרובות בספרד עיסוי ארוטי מפגשים סדר זוגות. השכר החודשי שלי הוא 3500 יורו ».

היתרונות העיקריים של עיסוי העבודה בתא לגברים בחו"ל:

  • תשלום רווח גבוה. בסלונים רוסים, העלות של מושב עיסוי ארוטי 3500-12000 רובל, באירופה עבור שירותים דומים הוא שילם 120-380 יורו.
  • בחו"ל, אנשים לא מתחרטים על הזמן הפנוי שלך. להשתתף בקלות עם כסף, אם הם יודעים את התוצאה תביא להם סיפוק ברמה גבוהה. סלוני עיסוי ארוטי לעתים קרובות לקחת זוגות של משפחה או חברים. תוכניות קבוצתיות הם יקרים יותר.
  • תוכנית עבודה חופשית, אם זה עובד בבית. יציאה מפגשי עיסוי מציעים סלונים אירופיים רבים. במקביל, הנערה מתחת לשומר. תשלום במקרה זה גדל של 2-3 פעמים.
  • לינה במיקום יפה, מלון יקר. לעתים קרובות המעסיקים משלמים דירות לעובדים חרוצים. זה מאוד נוח אם יש מטרה להרוויח כמות טובה ולחזור לרוסיה.
  • גישה נאמנה למסעדות. אם הנערה קובעת בגלוי שזה עובד בתחום הפנאי, אף אחד לא יורה לו. עובדים רבים של סלונים ארוטיים להוביל בלוגים ולא להסתיר את האנשים שלהם ברשתות חברתיות. אין דבר גלגל או רע במקצוע זה!
  • קצפת I ... איך לעשות ארוטי...

    כמובן, עבודה בחו"ל עבור Masseuse יש חסרונות שלה. על minusi הם חייבים גם לדעת אם אתה רוצה לטוס כדי להרוויח כסף בטורקיה חמה או רומנטית איטליה.

    חסרונות של עבודה עם מעסה בחו"ל

    ויקטוריה עבדה בסלון עיסוי טורקית במשך ארבע שנים. יש לה לקוחות רגילים רבים אשר בנדיבות להודות לנערה עבור מושב מצוין. אבל בתחילה היו קשיים:

    "לטיפשות הלכתי לעבודה בטורקיה בויזה תיירותית. התקבלתי בתא, אבל כשהגיע יום השכר, הם אמרו שאין לי שום דבר. יש להניח כל הזמן הזה היה התמחות, אשר אכלתי כל כך הרבה שילם עבור 50% לינה. חוזה התעסוקה לא היה. זה לא הגיוני לבקש. מנהל המערכת אמר בדרך כלל, אם אני מתחיל להתלונן, אני אתן לרשויות, ולכן, יכול לגרש. הייתי צריך ללכת הביתה בלי כסף. שנה לאחר מכן, הוא מצא סוכנות עובדת עם מוסדות אירופיים. לפתוח אשרת עבודה, עבד בסלון הטורקית תחת החוזה. עד עכשיו, אני עובד כאן. הכל הולך בסדר!-

    רשימת החסרונות העיקריים של המעסה במדינות אחרות: דירות דיסקרטיות בתל אביב

  • אתה צריך לעשות אשרת עבודה, להיכנס חוזים עם מעסיקים;
  • לפעמים הם דורשים את הרישיון והזמינות של החינוך הרפואי;
  • אני צריך לעבוד ללא ימים חופשיים, אלא אם כן צוין אחרת בחוזה.
  • זה יתרון לעבוד בחו"ל, אבל זה תמיד הכרחי לחפש סוכנות אמין, להיכנס חוזי עבודה רשמיים. הרשת לעתים קרובות מציעה רווחים מהירים בטורקיה ובמדינות אחרות. אם אתה לא צריך אשרה מתפקדת, אתה חייב להיות הודעה, לא לפצות להציע פנוי!

    Просмотров: 121 | Добавил: mingvhova | Рейтинг: 0.0/0
    Всего комментариев: 0
    avatar