16:20
6 שלבים כדי להוסיף הסחה למין היומי שלך

אחת הבעיות הקשות ביותר אשר נשואת היא שעמום סקסי. רוב הזוגות הם ביישנים אפילו להשפיע על הנושא הזה.

התוכן של המאמר https://empress-escort.com/קטגוריה/%d7%a0%d7%a2%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99-%d7%91%d7%9e%d7%a8%d7%9b%d7%96/%d7%a0%d7%a2%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99-%d7%a4%d7%aa%d7%97-%d7%aa%d7%a7%d7%95%d7%95%d7%94/

1 מה עושה סקס יום אחד 2 כיצד לגוון מין יומיומי

אתה תמיד רוצה לנסות S & M, תחבושת, מציצנות או אחרים "אסור" מעשי מין? לדבר עם שותף בנושאים אלה יכול להיות די קשה. כי אם הוא רואה את זה קצת מוזר או מגיע בכלל?

אבל אם אתה ביחסים חזקים ובטוח, הדבר הגרוע ביותר שיכול לקרות הוא כי השותף שלך יגיד קטגורי "לא", ושניכם ממשיכים לחיות את החיים הרגילים שלך. עם זאת, זה שווה את הסיכון ולספר שלך נבחר, מה אתה באמת רוצה במיטה מאשר להסתיר ולדכא את הרצונות המיניים שלנו.

יש כמה טיפים על הכספת והיעילה הקדמה של גיוון לתוך המין היומי שלך.

התקשות סובייטית ומידע פגום זרוע מבט שווא כי ליווי הוא עכשיו משהו שערורייתי, זה יהיה שותק על עובדה זו. עכשיו לעתים רחוקות למישהו לקבל את המידע כי ליווי השירותים בישראל אין לגמרי יחד עם זנות.

היי, זה טאבו רק עד שתנסה!

מה עושה מין יחיד להוביל

מה קורה כאשר סקס הוא מונוטוני ולא מביא סיפוק? כולם, כמובן, בנפרד עבור כל אדם, אבל אכזבה, גירוי, טינה וכעס פרנק מופיעים במערכות יחסים.

תוצאה של שעמום במיטה יכול להיות רומנים בצד ולפרידה. גם אם בני הזוג עדיין נשאר יחד וסוגר את העיניים של מין לא משביע רצון, יחסים, במוקדם או במאוחר, יכולים לנוע מהתשוקה לחברות.

שום דבר רע הוא להסתכל על בן הזוג שלך או שותף בדיוק כמו שכן על החדר או אפילו החבר הכי טוב שלך, אבל אתה לא רוצה יותר? אתה לא צריך להיות תוכן עם סקס מונוטוני, ואתה גם לא צריך להסתכל החוצה של מערכת יחסים שלך מינית.

הדבר הקשה ביותר הוא שזה לא נוח לדבר עליו. אנחנו לא מתכוונים למין בטלפון. אנחנו מתכוונים לדבר פרנק על סקס עם השותף המיני שלך. אנשים רבים אין לי מושג איך לשאול על מה שהם אוהבים, ולכן בסופו של דבר הם לא אומרים דבר בכלל.

רק שוב לשכב על הגב ומקווה שהכל יסתיים לחלוטין. לעתים קרובות הם מחקים אורגזמה ומעמידים פנים שהם אוהבים סקס, אם כי למעשה זה לא.

במקביל, אי שביעות רצון מתח גדלים בצמד, מתעוררים קונפליקטים בזמן. הזדמנות מענגת לחיבור חזק ותשוקה אבודה, והזוג הופך עוד יותר מזה מבעבר.

איך לגוון סקס כל יום 2

אז איך אתה יכול להוסיף הסחה למין היומי שלך? התחל עם אלה 6 פשוט (אבל סקס) אסטרטגיות:

להתחיל דיון מחוץ לחדר השינה;

מומחי מין מ EM & LO - מחברי הספר "150 גוונים של המשחק: מדריך למתחילים עבור סטיולים" אומרים כי המקום הטוב ביותר לדון כל נושא חריף - מחוץ לחדר השינה. נסה לגעת בנושא זה כאשר אתה נמצא במועד רומנטי. לעשות את זה אחרי כמה כוסות יין, אם זה כל כך קל בשבילך.

לכן, יהיה פחות לחץ על השותף המיני שלך. אחרי הכל, זה לא אומר שאתה רוצה לנסות משהו מתוך סדרה של יוצא (כפי שהוא עשוי להיראות במבט ראשון) עכשיו. סביר להניח, זה רק רעיון עבור ניסויים בעתיד אפשרי בחדר השינה. סקס הוא הביטוי הגבוה ביותר של הפגיעות. לכן, נושא זה צריך להיות מטופל עם טיפול רב וכבוד. יש זמן ומקום לכל דבר.

ודא שיש לך דיאלוג;

אתה עלול להיות נבוך לתאר בדיוק מה אתה רוצה לנסות בחדר השינה. אבל שיפור חיי המין מתחיל עם תקשורת נוחה על סקס.

התקשות סובייטיות וחוסר מידע הולידו את המסקנה השגויה שהליווי הוא עכשיו משהו, הוא עצמה, כך, יש להעביר עובדה כזאת. עם זאת, מעטים יש מידע כי שירותי ליווי בישראל אין שום משותף עם זנות.

עבור דיאלוג פרודוקטיבי צריך שני אנשים.

EM ו LO מציעים להתחיל שיחה דומה ממילים: "אתה יודע שתמיד הייתי מעוניין ..."? ואם מידע זה יהיה תפס באופן חיובי, הקפד לשאול את השותף שלך: "ומה היית רוצה לנסות?»הקפד לערב אחד שנבחר בשיחה, ולא רק לרשום את כל הצרכים שלך.

התחל עם הריאה;

במקום להתעמק לתוך superpociped תרחישים בפירוט, אשר בהתחלה יכול להיות מדהים מאוד, EM & LO מוצע להתחיל שיחה עם משפטים פשוטים נפוצים. "קח שיחה על הפנטזיות המיניות שלך, ואם הכל ילך טוב, אתה יכול להתחיל לדבר על מנת להבין את הפנטזיות האלה למציאות".

לדון הכל מראש;

זה עוזר לזה מאוד, כי שניכם יידעו מה מקובל עליך יותר, ומה יצטרך לסרב או עד כה. אתה לא רוצה משהו יוצא דופן או מפחיד בפעולות שלך, אבל כמה פעולות דורשים קצת יותר אימון וחינוך.

Em ו lo לשים לב: "באמצעות תחבושת בעיניים הוא די מובן ומקובל עבור רוב הזוגות, אבל הבעלות על פלוגר או שוט דורש מחקר מעמיק". אז להחליט מה בדיוק אתה רוצה להתחיל, ולהיות בטוח לחקור את כל המידע על הנושא.

בחר מילה עצירה;

יש סיבות מדוע "חמישים גוונים של אפור" הוא כל כך פופולרי. לאנשים רבים יש את העובדה שהם משליכים באופן מלא את השותף או את עצמם להשפיע. שאל את עצמך איזה רעיון עושה אותך ביותר לפני לצלול לתוך העולם bdsm.

רק לוודא שאתה מודעים בבירור על מה בדיוק אתה מתכנן לעשות, ולבחור מילה קוד כדי להפסיק מיד, אם אחד מכם יהיה לא נוח. זה צריך להיות מילה שאף אחד מכם לא היית אומר רק בזמן סקס. אולי "אור אדום". או, איך להציע אותם ו lo, "סדק".

לא לגנות.

לפעמים אי שביעות רצון מינית הולכת מעבר לכל הדקויות של סקס אמיתי. חילוקי דעות או קונפליקטים לא פתורים יכולים לצבור ולהפריע זוג, ליהנות מין. אם זה מה שקורה לך, לקחת את הזמן כדי לפתור בעיות אלה עכשיו.

מה אם השותף שלך הוא הראשון לדבר איתך על הנושא של טאבו מינית?

"אל תגני, אל תצחק ולא תסתתר מתחת לשולחן באימה!"- לייעץ אותם וללו. "זכור כי יש כמה דרכים שונות ליישם כל פנטזיה. אם אתה בתחילה לא אוהב איך גחמה מינית, אשר מוצע על ידי השותף שלך, במקום להתעלם באופן מלא את ההצעה שלו, לחשוב על האלטרנטיבה כי יספק את שניכם ".

מילים של אשמה, ביקורת על טינה לא תתרום לפתיחות ולוודא שהשותף מקשיב להעדפותיך. גם אם הוא ללא ספק כוננים, נסה לבחור בקפידה מילים. זכור כי המטרה העיקרית היא ללמוד באופן גלוי לדבר על סקס, עושה מגוון, ובכך לחזק את היחסים.

Просмотров: 4305 | Добавил: mingvhova | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar