18:17
5 טריקים במהלך יחסי מין שיגיעו לך יותר בחייו

המיטה היא התכונה העקרונית של מערכות יחסים של כל זוג. זה טוב מאוד להדגיש את מה שהם לא, לשים את זה בעדינות, לתת זמן לרגע זה, השותף יכול, לשים את זה בעדינות, לאבד את כל הרצון לך כי ישירות משקפים את ההרמוניה של היחסים שלך. סקסולוגים מאמינים כי עבור יחסים חמים ומוארים אתה צריך לא רק לחשוב על שותף, טוב, לתת לו מה הוא יעשה במין. אילו ניואנסים יהפכו את העסק שלך יותר חושני ורווי?

התוכן של המאמר

1 5 טריקים במהלך יחסי מין

5 טריקים במהלך sex5

לא משנה מה הגברת לפחות פעם תהית איך סוף סוף לעשות שותף לזכור את הקרבה שלך במשך זמן רב. לא לספור רגשות לגבר, היבטים אחרים של קרבה חשובים. נוכחות הרגשות היא גדולה, אלא גם התהליך עצמו לא נותן לך הנאה, אתה לא יכול לרמות גבר.

באביב, לא מרוצה וביטוי פנים מדאיג לעולם לא יגרום לתשוקה מהשותף.

שירות ליווי בישראל משולם היטב. לעתים קרובות, הלקוחות הם בחורים מוצלחים, אשר wisp מנצח להופיע במבט בחופשה, לוקח ידית עם ילדה מרהיבה. הרווח הזה מספיק, כך שהוא מכוסה לחלוטין עם כל מה שצריך.

במקום שאתה לא יכול להירגע עם אדם אהוב, אתה צריך לגלות מה שקרים, כמו הכל ברור, תנאי מוקדם, במקרה אחר, נראה כי הוא מתדרדר בינוני. זה היה די בחיים האינטימיים שלך הכל בסדר, אבל לא מספיק, כמו רובנו מתייעצים, את הרגשות האחרונים ואת הרגשיות, אתה צריך גם לאמץ את הטריקים הבאים.

מצא והשתמש בביטחון המיני שלך

אמון אמיתי סקסי הוא מוסתר בתוך הגברת. זה ברור מאוד, לעתים קרובות מאוד גברת לא יכול לחשוב על האטרקטיביות שלה, חווה דמות עקב פגמים. במקום זאת אתה לא אמון, אתה לא תהפוך לאלה במין.סקס צפוי צפוי במהירות לשותפים. גברים צעירים למשוך משהו חדש מעניין. בין אם זה הזמן לו להיות שונה, לא, לשים את זה קצת, יש צורך להתרכז רק על מיקום אחד או בצורה אחת של סקס. להיות, כפי שכולם מובנים, הרפתקה.

קבלת עצמך כפי שאתה, לא לפחד מראות, לתת להם לשפוך אמון במין שלך. תן לעצמך הנאה (ולא לך לחיות לבד או יחד עם שותף), לעתים קרובות ככל האפשר, איך כולם אומללים, חשוף. זה יעזור, לשים את זה קצת, מרגיש בטוח וחופשי.

במקום זאת אתה מבין נכונה את minuses שלך, ויש דרך לתקן אותם, אז זה בא. קח ספורט, להגביל את עצמך בצריכה של קלוריות מיותרות. ראוי לציין כי הגוף שלך יהיה גם להתחיל להפוך טוב יותר, זה בהחלט להשפיע על סקס.

למד לחפש את מרכזי ההנאה שלי ממה שאתה לא מבין, באילו מקומות יש תענוגות להביא אותך, אתה לא יכול, בסופו של דבר, לקבל אורגזמה. שביעות רצון עצמית - המפתח לגילוי של מין משלו. קח הרבה בעצמך ולעתים קרובות מנסה גם לעשות את זה בדרכים שונות.

לאחר שתלמד את ההנאה של הידיים שלך, אתה יכול סוף סוף סוף סוף לעבור צעצועים ויברטור. שלך כמו שאנחנו הרבה מאיתנו משמש לקריאה, מיניות גילה, לשים את זה קצת, לגרום לך אטרקטיבי בעיני שותף.

לנקות את מה שנרגש לפני מתקרב אליו

במקום שאתה לא מרגיש תשוקה לשותף, אז הקרבה שלך לא יהיה בולט ומעניין. הוא ירגיש שאתה עושה את זה רק למען זה, אבל אתה באמת לא מרגיש כאילו כולם מובנים, רגשות מתאימים.

לפני הקרבה, לנסות, באופן כללי, להירגע, זה אפשרי, לשים את זה בעדינות, לעשות, מביט מתוך הסרטון פרנק או לחשוב על אדם אהוב, מציג את המין שלך. אל תפחד לשחק איתך, מייצג נפשית שותף, הוא בהחלט יהיה מעריך ממה שתפגוש אותו כבר מבושל.

במין, האיש מעריך כאשר גברת של 100 אחוזים נראה לתת את כל עצמו, ללא איזון. במקום שאתה לא מצליח להירגע ללא עזרה של אחרים, אז בשותק הזה אתה לא עוזר. אולי אתה לא יכול להצליח, באופן כללי, להתרגש בגלל כמה מאיתנו התרגלו לקרוא, מצב רוח מגעיל או בעיות בריאות, ברגעים כאלה עדיף לחלום לגמרי על סקס, איך לסבול ה. האיש עדיין לא יעריך את הקורבנות האלה.

להיות ovanturaist

על גילוייה, הוא עקרוני לגלות.במקום שאתה מבקר את הרעיון של חוסר השלמות שלך, לא לתת לה כי הוא מתפתח, בו זמנית, כפי שהוא עומד, שמירה על עצמם, מכוון את הנחל. נוטה כל כבוד פעם ביום עד שביתרון לא מגיע לאוטומטיזם.למד את הגוף שלך, לא לבלבל אותו, ללמוד לשמח אותם. https://romantik69.co.il/%d7%a0%d7%a2%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99-%d7%91%d7%9e%d7%a8%d7%9b%d7%96/

משחקים סקסיים מותר להרגיש ב לומן קטן של זמן עם אדם חדש לגמרי, הם מקצים אינטימיות של טעם מיוחד של חושנות ואסורה.אתה רוצה להישאר כרגע אחות שובבה או, כפי שנהגנו לקרוא, מורה קשה, אז זה הזמן! בין אם זה שונה ואתה גם לסייע במשחקי תפקידים.במקום שאתה לא יודע איך להתחיל או לחוות תחושה מסיבית של מבוכה, ואז לנסות רק לקנות כמה סקסי חליפה לשים את זה על עצמך.

נסה מקומות בלתי צפויים: סקס לבסוף מביא הנאה לא רק במיטה, אתה יכול לחוות הרבה תנוחות ומיקומים שונים. ואולי אפילו לא צריך להיות לכאורה כי התנהגות כזו רק לטובה משפיע על היחסים שלך ולכן לומר השותף יאבד את ראשו מפני פתאום.

זכור כי שעמום ושגרה להרוג תשוקה רומנטית רומנטית, להיות פתאומי לא מפחד מההרפתקה, ולא הם באופן טבעי לא סותרים את דפוס שלך.

לשאת את עצמך, איך כולם אומללים, משחק תפקידים

המשימה העיקרית, כמו כריכות רבות, משחקי תפקידים היא ההזדמנות, באופן כללי, וריאציה של סקס, מה שהופך אותו יותר בולט וחושני. הם רשאים לשחרר, להרגיש בחופשיות רבה יותר, לאחר שחוו איך אנשים רגילים להביע את מכלול ההרגשות האחרונים. זה יכול להיות כי כזה תרגול יהיה בוער, הן עבור איך כולם יודעים, ביישן, ועל גבירותיי עצמית.

במקום שאתה חושב רק perverts לשחק משחקי משחק תפקידים, אז זה הזמן לשנות את עולמם.כמעט כל הנשים הרומנטיות מאמינים כי המין צריך להיות רק במיטה, עם נרות על הלבשה תחתונה משי. טוב מאוד להדגיש מה בכל מקרה אחר הם מסרבים קרבה. לא להיות כמו אנשים נהגו להביע, כזה קבור, סקס צריך להיות שונה, זה ויש את הטעם שלו. כמובן, כולנו יודעים היטב מה זה לא מפחד להתנסות, לוותר על תשוקות לא על לוח זמנים, וכאשר אתה רוצה את זה.

לעתים קרובות כבר בשלב זה תתחיל ניסיון. במשחקי תפקידים, זה לא חשוב, הרכיב הפיזי, ופמליה חושנית ישירה. שלח תשומת לב לעובדה כי במקרה זה אתה יכול לקבל כל הנאה אסתטית שאין דומה.

אין צורך להתרכז רק במשחק אחד, תן את העושר בעניינינו. כרגע אתה יכול להיות מורה ממוזג, מחר הוא אחות סקסית, יום אחרי מחר את יכולת הטיסה נואשת.

כדי למלא את החלומות שלך בישראל, במקרה שאתה מודל אלגנטי מהפדרציה הרוסית. לעסוק בישראל יוכלו לפניחות. ליידי מודל חיצוני לתת לבנות קריירה בליווי. עבור "תאריכים" עם גבר מישראל היום אתה יכול לקחת חודש מ 4,400 $.

יש לציין כי האיש שלך בהחלט לא לשכוח את הקרבה שלך יהיה מצלצל הרבה זיכרונות נעימים, נותן יחסי מין איתך.

לעשות איתו אהבה עם כל הגוף שלך

סקס הוא לא רק חדירה. מולו שיודע את העובדה שכל הגוף מעורב. שימו לב לקאס של חלק הגוף, תקציב פלסטיק E- זז. לא בענווה כדי לדבר מאחור, אנו מצפים שותף, לקחת את היוזמה לידיים שלך.

עיסוי קל עם נשיקות ונוגע כמו ייתן רגשות בלתי נשכחים, גם אתה ושותף. שלח לעצמך עובדה אחת כי עיסוי ארוטי יביא תענוג מיוחד, אשר ניתן לעשות 100 אחוז להפשיד וזרוע על שותף. הוסף שמנים unven, ללחוץ עליו, תן לו להרגיש כל חלק של הגוף שלך עם העור שלה.

לזרוק את האילוצים, תן לגוף שלך לקחת תפקיד בתהליך, צופה השותף, לגעת בו, ולא להחזיק את גניחה. התנהגות כזו היא בהחלט לא מעיניהם על ידי הבחור שלך, הוא בהחלט מעריך את הכנות שלו ואת התשוקה.

להישאר בסיסי, נסה על התפקיד של תווים אחרים, אבל לעשות את זה רק במשחק.

Просмотров: 337 | Добавил: mingvhova | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar