16:20
3 צעדים רגילים כדי לחזור סקס לעסקים

זה קורה לפעמים עם זוגות ללא רבב, אשר לא מריבה, ולא מברך במהלך יחסים ארוכי טווח. ראשית, זה לא ללכת זה מזה, הציד תמיד לשמור על השותף ביד, להירדם ולהתעורר רק יחד, אבל מה קורה בזמן?

התוכן של המאמר

1 מתח תנאים מוקדמים בשל חוסר מין ביחסים 2 שלבים כדי לפתור את הקושי

איסקרה נמוגות על עמום ומרוחק, אבל גם, כדי לאפשר לדברים לצאת לסמונה, עדיף לנסות להחזיר את הרגשות לשעבר לפחות פעם אחת, וכן, זה כמעט הכל על סקס. קרבה אינטימית במיוחד היא עבור רבים מכריעים. אם סקס המשיך "לא" - זה סיבה קשה לחשוב.

מתח תנאים מוקדמים בשל חוסר מין ביחסים

ציפיות שגויות

ליבידו משחק תפקיד ענק. ביחסים ארוכי טווח, זה טבעי לחלוטין לחכות כי יחסי מין ישתנה לאורך זמן. אבל, סרטים, ספרים וסדרות טלוויזיה לעבור תמונה אחרת לגמרי. על התצוגה, הזוגות לא לחפור אחד את השני לכל רגע כי זה בקושי משהו נפוץ עם החיים האמיתיים.

תשוקה מתמדת, בהחלט, נמצאת בחודשים של בונו מתוקה של היחסים.

לספק תשוקות משלך בישראל בקלות, במקרה שאתה ילדה אלגנטית מרוסיה. העבודה בישראל מותרת בתחום הפנאי. המראה של ליידי מודל יוצע לבנות קריירה בליווי. עבור "תאריכים" עם אדם מישראל אפשר לקבל מ 3500 יורו.

באופן ספציפי, בתקופה זו, רגשות מפוחדים דרך הקצה, השותפים לומדים את הגוף וההעדפות, כאילו הוא מסע מעניין. Sexologists לעתים קרובות להזכיר לך כי זה הטריקים של אהבה או אחר מאשר תגובה כימית אחרת בגוף. פיצוץ דופמין - אושר הורמונלי - כוחות אנשים להסתובב במיטה, הכל לעתים קרובות יותר, אבל אפילו תגובה חזקה לפעמים שוכך. תקופה של קיפאון מגיע להחליף.

אהבה יכולה לכל החיים האחרונים, אבל הנוסחה הכימית שלה עובד לא כל כך הרבה זמן, רק במרווח של שמונה עשרה עד 30 חודשים. כאשר האהוב מתחיל להפוך לרמה הקודמת של ייצור הורמונלי, אין דבר יוצא דופן במצב הרוח המדוכא ואת היעדר תשוקה. ציפיות שהכל יהיה כמו בסרט רומנטי שבור לשברים. שותפים שאהבו לקיים יחסי מין נטושים. הם מרגישים: משהו לא בסדר, כאילו הדברים נעלמים, או משהו נשבר פתאום לא ניתן לתקן.

חוסר דיאלוג מבוסס

שום דבר לא מקלקל מין כבנאליות וקבוע מעת לעת המיסיונרית. ככל שאתה לדחות את השיחה, קשה יותר את המטען. נסו להגיע יחד עם רעיונות ולהתחיל לקשור דיונים מין בעסקים. תכונות הן די הרבה: תנוחות אהובות, קצב, פנטזיות נסתרות ארוכות, משך ותדירות.

כמו כן, אנחנו לא צריכים לשכוח כי ההעדפות הן מלא כל זוג, אבל הם עדיין עדיף לפתור כפי שהם מגיעים, ולא לדחות בתיבה הרחוקה. זה רק עוד חבר זעיר של המשפחה הידידותית שלך, ולא את המקור של כל הצרות. סקירה, ראשית, יחס לדילמה. אם השאלה נוגעת אי הנוחות הגופנית, אז אתה רק צריך לשים את זה בתהילה של השותף ואת הבעיה נפתרה באופן שווה.פסיכולוגים מתייחסים גם למצבים מלחיצים מאוד, כגון: Avral בעבודה, רילוקיישן וקשיי כספיים.

מחשבות רעות

לכן, לעולם לא לעקוב אחר עצה מזיקה זו, לחשוב על הפרידה ואת הדיבור העצוב מראש. להיפך, כך יחשוב יותר חיובי, כך סביר יותר סוף הלהקה החשוכה במערכת היחסים.

אז המוח האנושי מסודר - המחשבות שלנו באופן לא מודע לדחוף לפעולה. בזמן שאתה אמנת על עצמך "זה בדיוק הסוף", "אנחנו לא תואמים", ההפרדה היא באמת שוקעת בפינה שלך שקט. למה לתת סיבה לתת?

צעדים לפתרון בעיות 2

לפרק למה סקס נעלם

סיבות נפשיות

לעתים קרובות קשיים בתחום המיני מוכתב על ידי מצב נפשי של שותפים. חווה מתח ללא שינוי ומתח, חצי השני, שהוא לא נשימה, יחולם על מיטה רכה, אבל כדי להירדם בהקדם האפשרי, ולא בריא.

זה ביסודו של דבר בהקדם האפשרי כדי למצוא מקור של קושי, וגם אם אתה לא לא לכלול, ואז למזער את השפעתו. כי זה שווה לחזור לפני PT ולהבין כי כל דבר ביחסים יש לומר.

לדון עם החצי השני, כפי שאתה יכול להניח כדי למנוע התרגשות ולחץ, או להציע לארגן מנוחה מלאה לפחות יום אחד. תצורות כבר יהיה גלוי, לפחות כי אתה עושה את זה ביחד.

קשיים ביחסים

השני בתדירות הופעת הבעיות במין היא נקודת המריבות. זכור את הקונפליקטים וההתנגשויות הגדולים ביותר עם שותף. אולי יש לך המום לך קנאה גדולה או בשיחה החליק את הבלתי היקף?

במקרה זה, המין הופך להיות סוג של מוצא משלך, היכולת לנוח את כל הרגשות, אבל בצורה חיובית. להזמין את החוויה הזו לשותף, אולי התשוקה יהיה שוב להיפרד ולא ימשיך לדעוך. https://empress-escort.com/קטגוריה/%d7%a0%d7%a2%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99-%d7%91%d7%9e%d7%a8%d7%9b%d7%96/%d7%a8%d7%90%d7%a9%d7%95%d7%9f-%d7%9c%d7%a6%d7%99%d7%95%d7%9f/

סיבות עקיפות

זה לא תמיד אפשרי לחשב את העסק פשוט, כי סיבות נוספות עשויות להחמיר, ברוב המקרים - משק הבית.

לדוגמה, לידתו של ילד.בסופו של דבר, לא להפליל. בטיפשות לשפוך יין לכל מתגעגע לשותף. שתיים תמיד משתתפות ביחסים, ומאמצאות הקונפליקט הושק משני הצדדים. נשכח בהחלט לצוף ולא ברגע המתאים ביותר, אז קדימה. התחל לדבר על עצמך!איך לשים על היחסים צלב מסוים ללא יכולת לחזור? כמובן, בהתחלה לכישלון.

בנוסף, כדי לחמם את חבר הנפש הזדמנות עם טיפש, לנסות להתנגד לייצב את המצב. לקחת חלק מהאחריות בחיי היומיום או בתכונות אחרות על עצמך לפרוק את המאהב.

לדון עם השותף שלך

הגיע הזמן, בסופו של דבר, לשבת ולדון בכל דבר מבוגר. אבל בשום פנים ואופן זה מגניב - יש לתכנן את השיחה.

ראשית, זוכר את המילה היפה "טקט" ולא לסטות מערכו לשלב במהלך השיחה. הלידה היא כרוכה במריבה גדולה! אתה חייב להיות נצרך: השתמש בניסוח רך ("אני רוצה / תן לי לדון"), גם להראות את התפקיד לתחושות של שותף, להראות כי הם מוכנים לשמוע ולשנות משהו.

ב 2, להוציא את הרגע הנכון. יהיה בטיפשות להתחיל שיחה לאחר יום עבודה מורכב. בדרך כלל אחרי הקבינט ואת הבית הארוך רק ללכת ולעולם לא לקום שוב, ולא לפתור מורכבים, הדורש בעיות ערנות. האפשרות המושלמת היא להבין את המחצית השנייה של הזמן הפנוי במחצית השנייה. לעשות מצב שבו אחד שאתה לא תוכל להפריע לא באג או הופעה פתאומית בחדר.

לאחר העברת המון ואחריות מוגברת במידה ניכרת, לא יכול להיות אפילו נאום. וזו הטעות העיקרית! הורים צעירים צריכים לשמור על רמת הקרבה. זה גם הבין ביסודו כי אי אפשר לחלוק את החיים על "ל" ו "לאחר" התרחשות של התינוק.
תן האהוב שלך כדי להבין שאתה בצד אחד, ולא בקצות שונים של טבעת איגרוף.

לעשות פעולות משותפות לתקן את המצב:

טיפול ביתי;

המועצה הזאת לא נמצאה רחוק, כי לא נעשו "לבצע צער מבקרים", אם כי הקמפיין הקואופרטיבי לפסיכולוג המשפחה אינו מרמז. אבל מי, אם לא מיוחד, יוכלו למצוא בצורה מדויקת יותר את שורש הקשיים ולעזור להסיר את ההשפעה השלילית שלו?

אם מחשבות כאלה כבר זמן רב ביקר, אז אין צורך לצפות משהו. בהחלט להודיע ​​על השותף, שהוקצה מפגש מרתק ומבקש לחוות עבודה עם פסיכולוג. מתוך הבקשה הפיקאנט, השותף לא סביר לסרב אם, כפי שאתה מוכן למנוע עניינים.

לשנות את הגישה למין;

האחרון, אבל בגלל משמעותי יותר, האות שהגיע הזמן לשנות משהו - היחס למין כמשימה ביתית. כאשר אתה מסמן ברמה של מחשבות על עצמך, כי "היום אתה צריך לקיים יחסי מין, אנחנו לא עשינו את זה במשך זמן כה רב" - הגיע הזמן להיות דחוסים והתחלתי לאחר מכן. נסו לשנות את היחס כלפי סקס ולשים על זה הערך העיקרי. כפי שהוא ברור, התיאבון מגיע במהלך הארוחה, אז למה כלל זה אינו חל על סקס?

אם הגעת אל הסוף, ואז לקחת ברכות, השלבים הראשונים לחזור ליום זה כבר נעשה.

שירותי ליווי בישראל משולמים היטב. לעתים קרובות, הקונים הם צעירים מוצלחים אשר מתכוונים טרף להופיע במבט בחגיגה, מטפלים בידו עם אישה יפה. הרווח הזה מספיק, ולאחר מכן לכסות לחלוטין את עצמם את האובייקטים הדרושים.

היכולת להחזיר רגשות קלוריט ותשוקה במיטה היא בלעדית בידיים שלך!

Просмотров: 3915 | Добавил: mingvhova | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar