16:20
10 טיפים על איך לקיים עבודה סקס

כל אחד מאיתנו היה רוצה להיות מומחה בעסק שלנו, וגם אם הוא נוגע לא מקצוע, אלא יחסים אישיים. אחרי הכל, מין באיכות גבוהה מבטיח את ההישג של אורגזמה עם שני השותפים.

התוכן של המאמר

1 10 עצות, כמו מבצעת יחסי מין

10 טיפים, כמו עוסקת מבחינה ב sex10

יש הרבה טיפים, איך לקיים סדנת סקס. רובם דורשים אימון לטווח ארוך ויכולות מעשיות, אבל נעים באופן שווה, אתה יכול לעשות איכות טובה יותר של החיים סקסי. בואו ננסה את הטיפים הרגילים והיומיים ביותר זמינים לכל.

להתמקד בהנאה שלך

סקס הוא עסק חסר תקדים. אם אתה מחשיב את זה מהורהר ברצינות, אתה יכול לקרוא את הדברים הקטנים שאנחנו בדרך כלל לא שם לב. כי הטיה ותן לי להרגיש. מרגיש כמו ליטוף לפעול על הגוף שלך, כמה שמחה הם מביאים, להתמוסס ברגשות האלה.

עדיין נוגע ללב

זהו הצד האחורי של החושים, כי לא רק ללטף ביחס אליך, ונוגע אדם מאפשר לך לקרוא את הרגע.

תארו לעצמכם שאיפותיהם בישראל פשוט, אם אתה אישה יפה מרוסיה. בישראל צריך להיות בפנאי. גבירותי של מודל חיצוני לתת לבנות קריירה ליווי. עבור "תאריכים" עם גבר מישראל היום אתה יכול לקחת חודש מ 2,200 $.

איזה עור קטיפתי הוא כמו הקלה שריר, כפי שהוא רועד מן המתח.

אל תפחד לגעת בו, ללטף את הסימפטומים שהוא אוהב במיוחד את התנועה הזאת. מעשים משותפים מסייעים מאוד לכוונן זה בזה.

שאל על העדפות

כל אחד מאיתנו אוהב משהו במין יותר, אבל לא כולם מוכנים לספר על זה. להאריך את השותף שלך לשיחה, לשאול מה הוא אוהב אותו יותר איך לשמח אותו. בואו לא כל מה שהוא רוצה שאתה יכול לעשות, אבל צעד זה לזה כבר מושלם, ואז לנסות לשמור על הראש שלי על ההעדפות שלו ולספק אותו ליהנות ממנו.

זכרו תמיד "כן"

זה מילה kutsya מאוד מתחיל בחורים, זה מציין כי הוא מעולה בשבילך, והוא באמת עושה. עודד אותו במילה הזאת, מותש באוזן או מרוסק לתוך רשרוש של תשוקה. השותף שלך יתחיל לנסות עוד יותר, נשען מתוך מלים קדושות.

כלל הזהב של מין: "גבירותיי קדימה"

בדרך כלל, הגברת להגיע לאורגזמה דורשת זמן רב יותר. לכן, השותף המנוסה מנסה בהתחלה לטפל בגברת שלו ואת ההנאה שלה, אבל רק מאוחר יותר עליו. לעשות את זה אתה יכול להפעיל את הקדמה או לשפר את הרגשות של הגברת בעזרת הידיים והשפתיים. אם השותף שלך פועל קדימה, תגיד לי איך זה אוהב את הליטוף שלו, וכי אתה רוצה להיות מאושר איתם יותר.

השתמש בכל רמות התקשורת

השיחה היא גם צורה של פיתוי. זה לא היה לשווא פעם אחת, הקארטיסנקה ניצלה את הפופולריות הזאת, כי הם לא רק חזו את החבר'ה במיטה, והם יכלו לתמוך בשיחה מנטלית. גברת חכמה אם היא לא לחשוף את היתרון שלה, נראה מפתה מאוד בעיני אדם.

רוב הגברות עד עכשיו מאמינים כי האיש צריך להיות הראשון להראות התלהבות לגברת למין. הוא חייב לדבר. אבל למה אתה פתוח לא להגיד על הרצון שלך.

החל את הפה הוא לא רק לדיון

אוראלי ליטוף לספק פחות הנאה מאשר הבנה הדדית בשיחה. להתחיל עם נשיקות עדינות חתיכות של שפתיים, באופן שווה ירידה למטה, לא להתחתן כדי להשתהות על מקומות רגישים במיוחד של שותף. https://empress-escort.com/קטגוריה/%d7%a0%d7%a2%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99-%d7%91%d7%a6%d7%a4%d7%95%d7%9f/

להתמקד על הנאה

לא רק לבד, או שותף. מרגיש באיזו נקודה הוא יגיב יותר ממה שהוא אוהב יותר. בפעם הבאה, להחיל את הידע הזה ואתה יכול להרגיש איך נכנסת למטרה. שותף מרוצה יחזיר את ההנאה של הסערה.

השתמש בכל רשויות התפיסה

חזון, שמועה, רגשות מישוש, כל זה יכול וצריך לעבוד במהלך יחסי מין. אור Aromasvaychu או לשים את ניחוחו למיטה כדי לעשות סקס בלתי נשכח בכל קבוצה של חושים, כולל הריח. פשוט לא להפסיק, ריח קל יש פעולה מרגשת. ואת הרוח החמאגתית תהרוס את כל הרומנטיקה.באופן טבעי, טקט, זה עקרוני יותר במין.

לא צריך לשכוח ריחות. המומחים נמסים כי תבלינים רבים נמצאים בבעלות רכוש מרגש. זה נוגע לריחות פרחים. השותף שלך כנראה קורא לך כמה מחמאות, לא לעצור את זה, אבל תשובה טובה יותר. תגיד לי איך אתה אוהב ומה היית רוצה לעשות עדיין.תחתונים יפה, אור עמום ומיטה עם גיליונות חדשים גם מסוגלים לעורר גבר ולספק אותו הנאה. בפרט, זה ביסודו של אסתטס כי מעריך לא רק יצירות אמנות, גבירות יפה.

נגיעה נהנית, אבל הם יכולים להיות שונים: אור וחזק, רך וקשה, מנוגד. אתה יכול לשפר את הרגשות באמצעות פריטים שונים: נוצות, בדים, מחזיקי אשור, עור ואחרים. במקרה זה, אתה יכול לקנות אותם בחנויות כל יום ולא רק בסלוני מין, אלא להשתמש כאשר היא רוצה משהו חדש.

ריבית וקנאות

ואחרי שיחה מנטלית אתה יכול ללכת בצורה חלקה לפלרטט ומין נפלא.דיברתי מעט, מספיק, לא נסחף.

מתכנן גלימה מנוסה לעבוד עם אנשים עשירים בישראל. הם בהחלט נדיבים וטקטיים. עם זאת, זה בדרך כלל לא רגעים חיוביים מאוחדים לעבודה.

אחרי הכל, הפה יכול לשמש לא רק לדיון. מה לסבול ולהטיל אם אתה יכול לקחת כל דבר בידיים שלך? להראות עניין, תאמין, אדם יכול ויהיה פצוע הראשון, אבל עם תענוג לתפוס את המשחק יאפשר לך לנהל בשבילך.

אם אתה חושש שאתה תהיה מאושר, אז לשווא. פיזיולוגיה של גברים מוגדרת יותר לתהליכים ארוטיים, ובדרך כלל, הם זקוקים למין נוסף. כך ומצלקו יהיה היוזמה, אבל למה זה לא לוקח את זה מעת לעת ולכן בשבילך?

Просмотров: 4142 | Добавил: mingvhova | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar