23:59
10 כללי משחקי תפקידים מיניים שצריכים לדעת

אם אי פעם רצית לשחק את התפקיד של אופי מאהב או פשוט להרגיש מישהו אחר? ואם אתה מוסיף לתסריט של השותף שלך ואת subtext ארוטי? אנחנו מדברים על פנטזיות סקס מוסתרות, אפילו האמיצים ביותר של אשר יהיה טוב ליישם. אֵיך? עם משחק תפקידים.

התוכן של המאמר

1 משחק תפקידים: איך לשתף פעולה סקס ופנטזיה?

משחקי תפקידים: איך לשתף פעולה סקס ופנטזיה?אני

אֵמוּן

לא משנה מה משחק תפקידים מתחיל עם הדמיון. אבל לפני כן עושה משהו, זה ביסודו של דבר לדבר עם שותף על הציפיות שלך, גבולות מילים לא מסוכנים. מסכים על משחקי תפקידים רק עם שותף זה אתה אמין לחלוטין עם אשר אתה יכול לדבר בגלוי ובכנות.

אם בסיבה שאתה מרגיש כי השותף לא יכול להגיב על ההצעה שלך להשתנות את החיים הקדושים של כמה חליפות ופמליה יוצאת דופן, זה שווה דחיית רעיון זה.

ליישם מטרות ילידיות בישראל, במקרה שאתה מודל שיק מן הפדרציה הרוסית. ניתן לעבוד בישראל כיום בתחום הפנאי. נשים של מודל חיצוני לתת קריירה ליווי. עבור "תאריכים" עם גבר מישראל היום אתה יכול לקחת חודש מ 3200 יורו.

אולי תוכלו לחזור לכך מאוחר יותר כאשר אדם מוכן טוב יותר ופתח אינטראקציה דומה. או שאתה רק מנסה לשחק עם מישהו אחר.

הסכמת שני השותפים

יש את כל הכללים החלים ומין רגיל. הדבר העיקרי מכללים אלה הוא הסכמה פעילה של שני הצדדים. אתה חייב להיות מאה אחוז מוכן למשחק, ואת מגרשי משחק תפקידים לא צריך לגרום לך רגשות שליליים. אם אתה חושב להסכים לזה רק בגלל זה הכרחי לשותף, אתה לא צריך לעשות את זה.

כנ"ל לגבי השותף: אל תכריח אותו להשתתף במשחקים, אם הוא לא מוכן להם. אולי זה קל לחכות, והוא ישמור לבדוק אותך שוב. באופן עקרוני, כי התהליך מביא הנאה לכל המשתתפים שלה.

לעשות סקריפט

התחל עם הסצינה עצמה ואת העלילה, ולא עם הדמויות. נניח שאחד מכם הוא מעריץ של היקום הארי פוטר. מצוין, סצנות בנושא זה עשוי להיות כמות עצומה גדולה. אז אחרת, במשחק תפקידים טוב צריך להיות קשת העלילה: מעורר תקרית, לשיא, באופן טבעי, שמח (או לא מאוד) בידוד. ובכן, אתה מבין.

אתה יכול גם להיות מיושם במציאות פנטזיות סקסיות, מגרשים של פורנו או ספרות ארוטית ואפילו חלומות. כאן היכולות שלך בלתי אפשרי לחלוטין.

נסו להפוך את העלילה לא רק ארוטי, מרתק. זה על המבט הראשון עשוי להיראות בלתי מתקבל על הדעת, אבל תאמין לי: סערה של רגשות ותחושה חידוש לך מובטחת. גלול בראש שלך. Pofantazirize על כמה אפשרויות פיתוח אירועים סבירים.

תחשוב על התסריט

זה ביסודו לעשות יחד, כך שכל העדפות שותפים נלקחו בחשבון. אם אתה כבר fantasized במשך זמן רב על כל העלילה, הגיע הזמן לספר על הרצונות שלך ולשתף חזון.

לאחר שיתפתם עם העדפות שותפים, תקשיב השקפת עולמו. שאל כל תרחישים שעליו הוא אי פעם הגה. לא לרכוב כי אתה צריך לטפל עם מודעות לפחות רגעים רבים, גם אם הם נראים מצחיקים בשבילך או לא מקובל. בשום פנים ואופן לא, לא לגייס את הרצונות או הפנטזיה של השותף - זה יכול לפגוע בו יותר מדויק ממה שאתה חושב.

אתה יכול לעשות את המשחק סקסי שלך מאקר כזה, כך שהוא משתף פעולה בתוך הסיפורים שאוהבים לך ואת השותף שלך.

בצע רשימה של הגבלות

אינטראקציה ארוטית לא קריטריונים רגילים לחלוטין עבור אתה יכול להיות מרתק במיוחד ומסקרן.אז, המשחק הגיע לסיומה. כאשר שניכם תירגע מעט ואתה תהיה מוכן לדון הניסיון שלך, לדבר על מה שהרגשת.

במקרה הלא נעימה, אתה מסכן לא רק כדי למשוך את הזיכרון מכל המעשה, וליישם פגיעה נפשית בעצמך או שותף. בנוסף, שיחה פרנק על הרצונות שלך הוא מסוגל לעורר אותך ואת השותף הוא לא פחות מאשר המשחקים עצמם.

צמצום הציפיות

לעשות סקריפט למשחק תפקידים או לאלתר - לפתור רק בשבילך, זה תלוי ההעדפות שלך. אבל אם עדיין החלטת להישאר עלילה ברורה, זוכר: התסריט לא צריך להיות שיחק ב 100%. להבין, את הביטוי "שרביט הקסם שלך הוא כל כך גדול וחזק!"ברגע הנכון של המשחק במכשלים יישמע יפה מאוד.

אבל אם אתה מודע לכך בניסיון לעקוב אחר התסריט, אתה מתחיל לדאוג וכל הפעולה של המשחק הארוטי הופך להקשיב אמיתי לתפקיד בסרט, זה שווה לעכב ולשנות את הערכים. עדיין יש לך כאן תחילה בשביל הנאה. התחל עם קטן. אם זה לא נוח להשתמש תלבושות לא נוח בשבילך - אתה לא צריך לשנות בגדים. גם לא בהחלט להתחיל עם מגרשים מורכבים וארוכים.

אין אילוץ

עבור אנשים רבים, משחקי תפקידים ארוטי נראה משהו טיפשי ולא מקובל. זה נכון כי סקס יכול להיות שותף אשר משך חליפת עכביש על עצמו (גם אם להעמיד פנים להיות מפנטז על תככים עם פיטר פרקר)? דירות דיסקרטיות בתל אביב

אבל לא למהר לפטר את הרעיון הזה. תירגע ותהנה. לשנות את המגרשים אם אתה לצוד. המהות היא לא לגמרי לשחק את המועדפים של הדמות שאתה, אבל כדי לקבל טוב. אתה יכול לחוות משהו רגיל ומובן: למשל, סטודנט ומורה, חולה ורופא ו- T.ד '.

לא לבזבז הרבה על סוויטות

דמיון - הדבר הוא חזק, כי התלבושות במשחק משחק תפקידים הם בכלל מחוז. אם אתה לא מתעניין מאוד פאות, כובעים וסוויטות, פשוט לא מקבלים אותם. אבל אם שינוי מסייע לך לקבל נולד לתפקיד - מבחר גדול של תלבושות ואביזרים שונים לשירותך.

גלוי מנוסה רוצה לשתף פעולה עם ישראל עשירים. הם תמיד חסרי עניין טקטיים. עם זאת, אלה אינם אחידים רגעים שימושיים בעבודה.

ניתן לרכוש סוויטות ארוטיות באינטרנט, בחנויות למבוגרים או למחלקות מיוחדות. ואתה יכול פשוט להסתכל החוצה במלתחה שלך מה יעזור לאסוף את התלבושת ללא רבב עבור הדמות שלך.

להסוות לא נדרש, אבל זה בדיוק מסוגל להפוך את הסצינה הקרובה ביותר למציאות. אם אתה בהחלט לא מחשבות, קלאסי אלמוות יבוא להציל: המשרתת, אחות או מזכיר. אבל אתה לא צריך לקחת חליפה יקרה מאוד. זה אפשרי כי הם ישתמשו פחות מ 2-3 פעמים בשבילך. בקושי תוכלו לשחק מורה ותלמיד במשך זמן רב: בשבילך זה יהיה ברור לשנות את המגרשים.

לעשות אווירה

זה גם הגיוני לעבוד על האווירה: לאסוף אביזרים, אם אתה רוצה, לשנות את הפנים כדי לארגן את הטבילה הגדולה ביותר.אתה תמיד צריך לדון עם השותף שלך גבולות, תשוקות ופנטזיות. זה חשוב במיוחד אם לא התחלת במקרה כל כך מזמן או תמיד מעולם לא ניסיתי משחק תפקידים. האם אתה מסכים להיקרא כינויים משפיליים? אשר מהם כמוך, ואיזה לא? האם יש סוג של סקס כי אתה במיוחד רצה לחוות? אולי יש משהו שאתה רק רוצה לעשות? האם אתם מתכננים להציג מילה עצירה בחיי היומיום, ואם כן, מה? ביסודו נותן שותף מדויק תשובות לשאלות אלה לפני תחילת המשחק, ולא בעיצומו של אירועים.

תקשורת מוחלטת

זה הביא את ההנאה הגדולה ביותר בשבילך? אם היו רגעים לא נוחים? מה היית רוצה לחזור עליך, ועל מה שמשך לא מסכים שוב? אין צורך לפחד להעליב שותף.

אם במהלך המשחק הוא עשה משהו לא נעים בשבילך, אתה בהחלט לכתוב את זה. במקרה הלא נעים, שום דבר חשוד שותף יחזור על מעשים אלה בפעם הבאה, וזה יבחר את כל הרצון להשתתף במשחק. יחסים חוזרים ביחסים ובמשחקי תפקידים הם גם עקרוניים, כמו גם אמון מלא בין שותפים.

Просмотров: 120 | Добавил: mingvhova | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar